Снимам, следователно съществувам

Френският фотограф Пиер Гонор за близостта до крайните квартали и защо заменя Париж с Мадрид

Снимката на стената може да ви напомни на картина на Рембранд или Гоя, но като се приближите, ще разберете, че лицето принадлежи на миньор в Испания, бездомник в Италия или престъпник в Япония. Фотографията на Пиер Гонор прави необичайни връзки между исторически периоди, ситуации и личности.

Срещаме с него по време на третото му посещение в България. Той е част от актуалната групова изложба на "Фотофабрика" в Двореца, а в нея са показани снимки от серията му Nature Tales, разсъждение върху връзката между хората и животните. През 2015 г. той подрежда изложбата "Различните аз", в която представя хора от ромските общности в Севиля, а през 2018 г., отново в рамките на "Фотофабрика", той изнася лекция за портретната фотография.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове