Снимам, следователно съществувам
Френският фотограф Пиер Гонор за близостта до крайните квартали и защо заменя Париж с Мадрид
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Снимката на стената може да ви напомни на картина на Рембранд или Гоя, но като се приближите, ще разберете, че лицето принадлежи на миньор в Испания, бездомник в Италия или престъпник в Япония. Фотографията на Пиер Гонор прави необичайни връзки между исторически периоди, ситуации и личности.
Срещаме с него по време на третото му посещение в България. Той е част от актуалната групова изложба на "Фотофабрика" в Двореца, а в нея са показани снимки от серията му Nature Tales, разсъждение върху връзката между хората и животните. През 2015 г. той подрежда изложбата "Различните аз", в която представя хора от ромските общности в Севиля, а през 2018 г., отново в рамките на "Фотофабрика", той изнася лекция за портретната фотография.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.