Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Когато "Кръстникът" излиза по екраните в Ню Йорк през март 1972 г., зрителите веднага усещат, че пред тях се разгръща магия. Филмът не е набирал слава постепенно - триумфът на 33-годишния режисьор Франсис Форд Копола е бил незабавен. Дори сега, през 2022 г., 83-годишният Копола продължава да смята, че "Кръстникът" е най-доброто, което е създал. Тук, разбира се, може да се спори: седем години по-късно Копола режисира "Апокалипсис сега", където също както в "Кръстникът" Марлон Брандо пресъздава образа на безскрупулен манипулатор, в чиито ръце другите участници са просто марионетки.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.