Провокацията като порок, или защо фалира Vice
Историята на легендарното списание и спомените на българския му екип


Йордан Тодоров, Берлин

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
- Vice се ражда в Монреал като безплатно ъндърграунд издание
- Списанието се слави със своята издателска политика без цензура, която е трудна за преглъщане от рекламодателите
- България не беше готова за Vice, казва една от издателките на българското издание (2009-2013)
- Медийната група Vice Media ще продължи да съществува, но с нови собственици
Американската компания Vice Media се кани да обяви банкрут, съобщи в началото на този месец в. New York Times. Новината трудно може да бъде наречена изненадваща. Медийната група, която през 2017 г. беше оценена на 5.7 млрд. долара, обмисляше обявяването на фалит още преди години, след като срещна сериозни затруднения да намери купувач. Шейн Смит, един от тримата първоначални основатели на Vice, управляваше компанията като главен изпълнителен директор от основаването й до 2018 г., когато беше заменен от бившия шеф на A+E Networks Нанси Дюбюк. Това стана след множество обвинения срещу Шейн в сексуален тормоз на работното място.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Vice България беше супер
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.