Една нощ в IKEA

Есекс

IKEA винаги е умеела да ни забавлява с (остро)умните си рекламни кампании, затова не е учудващо да видим реализиран проект като Sleepover ("Преспиване"), в който клиенти на марката прекарват една нощ в неин магазин. Става дума за Есекс, Великобритания, където 100 от общо 100 000 членове на фейсбук групата "Искам да прекарам нощта в IKEA" бяха избрани на случаен прицип и мечтата им – реализирана.

Минималната възраст била 25 години, задължителният дрес код – пижама. За всички тях били осигурени маска за очи, среднощна закуска, хавлия и чехли за баня, а вечерта преди Голямото спане гостите се забавлявали с масажи, филми, четене на книги и съвети за качествено наспиване от специалист.

Още от Капитал