Парада

САЩ

Компанията за облекло American Apparel смята, че сексуалността трябва да се възхвалява, а не да се осъжда, и с гордост представя новата си колекция тениски. Тя се появява точно навреме за гей парада и се разпространява съвместно с GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation, в превод "Алианс на гейове и лесбийки против очернянето"). Зад каузата и пред обектива застават бивши и настоящи служители на организацията, както и трансексуалният модел Изис Кинг. Целта на рекламната кампания е да напомни, че е крайно време "всеки, без значение от сексуалната ориентация и полова си идентичност, да приеме другия и да живеем в хармония" по думите на Марша Брейди, творческия директор на American Apparel. Иначе петото шествие в София ще премине на 30 юни тази година.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал