Открит огън

Лондон

За да привлекат повече туристи по време на Олимпиадата, британските брандове измислят все по-нестандартни рекламни примамки. Силно притиснати от конкуренцията на генералния спонсор на Игрите – McDonald's, гигантът за бързо хранене Burger King се обърна към концептуалния артист и най-скъпо платен съвременен художник – Деймиън Хърст. Надявайки се ресторантът на Лестър Скуеър в Лондон да се препълни с любопитни клиенти, веригата ресторанти зае неговата картина Flame Grilled ("На открит огън"), чиито пълно наименование е Beautiful Psychedelic Gherkin Exploding Tomato Sauce All Over Your Face, Flame Grilled Painting 2003 ("Красив психеделичен корнишон избликващ доматен сос върху лицето, на открит огън"). Името и изображението са препратка към един от честите рекламни слогани на Burger King – "открития огън".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове