Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Преди дни Twitter и American Express Co. обявиха партньорството си, чиято цел е да позволи на потребителите с профили в социалната мрежа да купуват продукти директно чрез кратки съобщения. Всички картодържатели на American Express могат да свържат номерата на пластиките си със своя Twitter акаунт и да поръчат някои от предложените продукти в него. Сред тях - ваучери за отстъпка American Express, таблет Kindle Fire от Amazon.com, бижута от Дона Карън и други. Програмата, която се приема като нов потенциален източник на приходи към сайта, стартира през следващите дни. "Убедени сме, че търговията ще бъде една от областите, от която рекламодателите ще започнат да се възползват", смята изпълнителният директор на Twitter Джоел Лъненфелд.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.