

Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Част от населението и посетителите на Питсбърг са скандализирани от лятната рекламна кампания на The Andy Warhol Museum.
Афишите в града и дигиталните табла на летището показват на пръв поглед обичайни ваканционни изображения, но с шокиращи уловки - мъж по бански от пиратки, джапанки от бодлива тел, портрет на дама със запушена с плажна топка уста, друга дама, която се излежава по корем върху легло от пирони и (за десерт?) питка за хот дог, пълна с червеи и горчица, плюс барбекю и шиш със зеленчуци, който пронизва мъжко зърно.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
чудесно !
Много им перверзни афишите ;-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.