🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

По розова вода

България

   ©  Боряна Чернева за „Иван Асен“ 22

Преди повече от 20 години емблематичният розов продукт Sensibio H2O на BIODERMA предизвика революция в почистването на кожата. Революция, защото беше първата мицеларна вода за почистване и премахване на грим с грижа за всеки тип чувствителна кожа.

Сега BIODERMA и "Иван Асен" 22 канят всички графични и модни дизайнери, художници, илюстратори, аниматори да предложат идейна разработка на графичен мотив, включващ или интерпретиращ продукта мицеларна вода Sensibio H2O.

Въпросите на организаторите са: Как би изглеждала мицеларната вода Sensibio H2O като твоя незаменима приятелка или как би изглеждала като новата ти донесена от Париж лятна рокля? Чанта? Руж?

Наградата за дизайна за първо място е 300 лв., продукти мицеларна вода и отпечатване върху цялостен тираж екочанти. За второ и трето място са предвидени съответно 100 лв. и 50 лв., продукти мицеларна вода и отпечатване върху 1 бр. екочанта, която ще бъде изложена в шоу рума на "Иван Асен" 22 по време на събитието.

Предложения се изпращат до 15 май на [email protected]

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    werajan avatar :-|
    wera_jan

    Това нов продукт ли е на н BIODERMA - Sensibio H2O или става въпрос за мицерална вода Sensibio H2O, както е написано и на самото шише?

    Нередност?
  • 2
    werajan avatar :-|
    wera_jan

    P.S. Моля за извинение, грешно съм изписала вида вода.Става дума за мицеларна вода на Sensibio H2O.

    Нередност?
  • 3
    nevenadobreva avatar :-|
    nevenadobreva
    • - 1
    • + 3

    Хубаво би било да си поравите статията. Да не дразни хората, които все пак знаят каква е разликата между минерали и мецили. :)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал