Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Кметът на Лондон Садик Кан ще предприеме мерки срещу рекламите в метрото, които са считани като стереотипизиращи жените и налагането на определена представа за красота, понякога с риск за здравето.
Става въпрос за кампания на онлайн магазина за здравословна храна и начин на живот Protein World, който промотира диетични хранителни заместители, като изобразява привлекателна жена по бански на фона на слогана "Готово ли е твоето тяло за плажа?" (Is your beach body ready?).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Като не иска да са с ниско самочуствие, да не гледат, само реклами с хипопотами липсват.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.