4-цилиндров турбодизелов
Работен обем: 1598 см3
Мощност: 160 к.с./118 кВт
Въртящ момент: 380 Нм при 1750 об./мин.
Трансмисия: 6-степенна автоматична
Тегло: 1518 кг (празен)
Ускорение: 0-100 км/ч: 9.4 сек.
Максимална скорост: 215 км/ч
Среден разход: 4.5 л/100 км
Емисии CO2 на км: 116 г
Цена (базова): 41 490 лв.
Системата осигурява пълен контрол върху всички функции на автомобила посредством 8.7-инчов сензорен дисплей. С негова помощ ще изберете дори режима на масажиращите седалки.
Технологията използва камера, която разпознава пътните знаци, предупреждава за наближаването на опасни местности и автоматично превключва на дълги светлини.
Не става за: атакуване на пренаселения център
Вместо него: VW Passat, Peugeot 508, Ford Mondeo
Ще го обичате, защото: притежава френски шик
През годините сякаш забравихме, че Renault може да прави представителни лимузини. Истината обаче е, че последният им опит – Latitude, нямаше онзи френски чар, който продължава да привлича клиентите в Европа. Защо го нямаше ли? Защото поредният продукт на автомобилното генно инженерство произхождаше от корейския модел Samsung SM5. Сигурни сме, че Samsung са добри в производството на потребителска електроника, но автомобили? По-добре не.
И така, Latitude се оттегли безславно от пазара в Европа и беше време за нещо ново, нещо, което да върне вярата ни във френския седан. Този, който да те накара да забравиш за всички очевидни модели от Германия и Япония. И такъв дойде, казва се Talisman.
Това е атрактивен и радикален в излъчването си автомобил с изключително характерни фарове и стопове. Целта е била ясна – да се създаде разпознаваем силует. Фаровете имат интегрирани LED светлини, които се простират извън основното осветително тяло, образувайки нещо като скоби, между които се намира гигантското лого на Renault. Смело и нестандартно решение, което със сигурност отличава Talisman. Същото важи и за стоповете, които почти се допират един в друг. Друга такава кола в тъмното няма да видите. Освен ако пред вас не се движи последният Megane, разбира се.
Купето представлява стандартен триобемен седан с размерите на представителна лимузина от средния клас. На задните седалки пространството е предостатъчно, за да се замислите дали да не инвестирате спестените пари от покупката на колата в заплатата на шофьор. Докато той ви кара нагоре-надолу, отзад спокойно можете да си оформите мобилен офис и да организирате бизнес срещи.
Всичко е тапицирано с кожа, но макар материалите да не са от най-скъпите, за сметка на това са достатъчно качествени. Донякъде ненужно ни се стори само осветлението, чийто цвят може да се сменя, а разцветките са малко по-ярки и младежки, отколкото Talisman заслужава.
Как се усеща на пътя? Абсолютно разумно, стабилно и комфортно по френски. Да го кажем така – окачването е перфектно за бетонен германски аутобан, построен по поръчка на Хитлер, а воланът е като сирене бри – достатъчно мек, за да го обичаш, и достатъчно твърд, за да не изгубиш контрол. Не е за подценяване наличието и на задни завиващи колела, които подобряват маневреността при ниска скорост и подобряват стабилността в завой при висока. На хартия отклонението е няколко градуса, но на практика се усеща зад волана. Недостатъкът е, че на моменти задницата се усеща малко "хлабава".
Интерфейсът на мултимедийната система на Renault Talisman не е най-лесната за свикване – можете да се объркате и да се изгубите в десетките подменюта, а и по-сензорният дисплей лесно остават отпечатъци от пръсти, което не е най-красивото нещо. Аналогови бутони почти няма, а скоростомерът е дигитален, което позволява персонализация.
Renault Talisman се предлага с няколко бензинови и дизелови двигателя с мощност, варираща от 110 к.с. за базовия модел до 200 к.с. за най-високата версия. Въпреки размерите си колата не е никак тежка за днешните стандарти, което означава, че можете да очаквате достатъчно добра динамика, независимо кой от тях изберете. Все пак препоръчваме по-мощните турбодизелови версии със 160 к.с.
4-цилиндров турбодизелов
Работен обем: 1598 см3
Мощност: 160 к.с./118 кВт
Въртящ момент: 380 Нм при 1750 об./мин.
Трансмисия: 6-степенна автоматична
Тегло: 1518 кг (празен)
Ускорение: 0-100 км/ч: 9.4 сек.
Максимална скорост: 215 км/ч
Среден разход: 4.5 л/100 км
Емисии CO2 на км: 116 г
Цена (базова): 41 490 лв.
Системата осигурява пълен контрол върху всички функции на автомобила посредством 8.7-инчов сензорен дисплей. С негова помощ ще изберете дори режима на масажиращите седалки.
0 коментара