С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

// Light / Ревю

9 авг 2019, 9:16, 3938 прочитания

Кино: "Бързи и яростни: Хобс и Шоу"

Шеги, шамари и малко смисъл

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Оценка: 2 и ½ от 5
Още от същото: "Бързи и яростни: N"
Сериите се оказаха изненадващо дълголетни и някак си абсурдно забавни. Започнаха през 2001 г. само с автомобилни каскади, мъжки дует с чепато приятелство (Вин Дизел – Пол Уокър) и няколко хубави момичета за стимул и спасяване.

През годините бяха добавяни шпионаж и обири, стигна се и до спасяване на света. Каскадите ставаха все по-зависими от CGI, гравитацията и законите на физиката важаха все по-малко. В "номер 5" се включи Хобс (Дуейн Джонсън) като федерален агент по наркотиците, в "номер 6" дойде Шоу (Джейсън Стейтъм), наемник с минало в MI6. В "номер 8" двамата трябваше да бягат от суперзатвор, докато си изясняваха кой е по-мъжествен.


Сега (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw), в нещо като "Осем и половина" (с извинение към Фелини) и без връзка с Дизел и "бързо-яростната" линия, двамата имат цял филм да се разберат по мъжка линия и да заработят за обща кауза - спасяването на света (sic). Тайна фашизоидна организация се бори за "перфектно човечество", иска да заличи "слабите" с програмируем вирус. Негов преносител се оказва сестрата на Шоу, останала в MI6, с която той не си говори от години (звездата на английския театър Ванеса Кърби). Заплахата зад спасителите е тъмнокож терминатор (Идрис Елба).

Режисьорът Лийч е бивш координатор по каскадите, сюжетът е колкото да има повод за тях. Гонитбите са в Лондон, Чернобил и о. Самоа (откъдето е Джонсън - Скалата). Планът за отмъкване на вируса е под името "Мик Джагър" (един отвлича вниманието на публиката, докато другите "правят музиката"). Колите се движат повече странично, моторите и камионите са по-често във въздуха. При стрелба падат само статистите, паузите са колкото да се чуят закачките между мъжагите, или колко е важно "семейството". Куриозно, но между Стейтъм и Скалата имало договор за равен брой понесени удари. Имате време да ги броите.


Капитал #32

Текстът е част от седмичния Капитал. В новия брой ще прочетете още:

За какво ще се бори партията на Слави
Как Кристалина Георгиева стана фаворит за МВФ
Кои са най-големите 30 болници в България

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кино: "18% сиво" 1 Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

24 яну 2020, 1589 прочитания

Кино: "Бомба със закъснител" 2 Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

17 яну 2020, 4033 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ревю" Затваряне
Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10