Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Още от същото: "Меланхолия" и "Да разлаем кучетата"
Don't Look Up стана третият най-гледан продукт в историята на Netflix с повече от 150 милиона зрителски часа по света. Лансиран за празниците, филмът на Адам Маккей е обратното на празничен. Събуждащ шамар за обитателя на изнемогващата климатично, пандемично или от политическо късогледство планета Земя. Фарс, преливащ в трагедия, за удобно заровените глави в пясъка и слепотата към очевидното. Забавен до сълзи, интелектуално разтърсващ, докосващ съкровени струни на човешкото.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.