Напълно нов "Лансър" представи "Мицубиши" за 2008 г. Моделът е забележителен по поне три причини. Той е първият от една нова ера за компанията. "Мицубиши мотърс" се отдели от "Даймлер Бенц" с капиталите на други части от гиганта и пое отново собствен път. Колата обаче за пръв път ще дели обща платформа с половин дузина други модели и не само на компанията. Това е втората особена характеристика. Японците недалновидно се разпиляваха в моделите си в миналото. Третата важна черта е, че дизайнът е създаден близо до Франкфурт и носи много повече стил, който се харесва в Европа, отколкото където и да било другаде.
Колата наследява една отлична спортна традиция на марката, но и добрите семпли характеристики на предишните модели в средния клас като "Каризма". Тя имаше успех в Европа, като от лансирането на модела през 1995 г. до неговото спиране през декември 2003 г. бяха продадени 390 000 броя. После се появи предишният "Лансър", който, без да блести с нищо, стана най-продаваната кола в Русия изобщо.
Стъпвайки на опита от всичко това и успехите и неуспехите в другите части на планетата, "Лансър" е пипнат доста добре.
Като дизайн влиянието на титлите на Томи Макинен е подчертано и вън, и вътре - в таблото например. То е в черната гама, с кръгли прибори, с големи сенници. Като интериор и функционалност се ползва опитът на "Каризма" и предишния "Лансър", материалите не са скъпи, но са солидни.
Като техника се ползва наследството от връзката с "Даймлер" и собственият огромен опит в създаването на отлично работещи автомобили.
Поглед към двигателите доказва напълно тези характеристики.
"Лансър" стартира с 3 двигателя. Първият е 1.5 литра бензин със 110 к.с., следват 1.8 литра със 143 и 2 литра дизел помпа-дюза от "Фолксваген" със 140 к.с.
В Мицубиши работят усилено по нови собствени модерни дизели и те ще допълнят гамата. В момента обаче най-добър според мен за модела е моторът 1.8 бензин. Той бе избран за двигател на годината и е разработен от "Даймлер - Крайслер" и "Хюндай". Като характеристики двигателят е много добър и чист, а в "Мицубиши" са се постарали да звучи невероятно със специална изпускателна система.
Дизелът на "Фолксваген" е също доказан като качества, но е шумен, макар и при него звукът да е допълнително модулиран, за да звучи колата спортно.
Ще бъдат пуснати и две спортни версии - новото "Eво 10" с 295 к.с., задвижване на 4 колела и всичко, което се очаква от "Еволюшън", но ще има и една по-мека версия "Рали арт" с 240 к.с.
На разположение в гамата е новата автоматична скоростна кутия CVT с възможност за управление с планки от волана. Mицубиши разработи новата си 6-степенна полуавтоматична предавателна кутия, получила името SST (Sport Shift Transmission). Тя ще е за спортните варианти, но и опция за по-малките. Технологично е аналогична с DSG на Audi и Volkswagen, с два съединителя.
Класическата механична скоростна кутия обаче също прави впечатление с това, че скоростите влизат малко твърдо, пак като при спортна кола, макар характерът на модела е като цяло фамилен.
+ Добър дизайн, доказана техника и японско качество
- Много къса гама от двигатели, липса на дизел Common rail
Новини
Новата компактна "Мазда 2" получи 5 звезди от независимата агенция за изпитване безопасността на новите модели леки автомобили Euro NCAP. Моделът, който бе избран от българските автомобилни журналисти за кола на годината тук, както впрочем и в Япония, покри всички изпитания за челен и страничен удар, запазвайки купето, макар колата да е със 100 кг по-лека и с 40 мм по-къса от предишния модел.Вторият по големина японски автомобилен производител "Хонда" очакваше да завърши 2007 г. с 6% ръст в продажбите до ниво 3.76 млн. броя.
Агенция АП цитира президента на компанията Такео Фукуи, че тенденцията ще се запази и през 2008 г., като най-радостното било, че има ръст в продажбите навсякъде в САЩ, Европа, Азия.
За 2008 г. прогнозата е ръст в продажбите в САЩ от нови 3% до 1.59 милиона автомобила. Усилията в най-близко бъдеще ще бъдат концентрирани върху създаването на нови хибридни автомобили, които до една година да достигнат числото 200 000 в производството. През 2010 г. те трябва да заемат 10% от всички произвеждани от марката автомобили.
"Сузуки" разпространи първите снимки на нов малък концептуален автомобил, който ще дебютира в началото на януари на автомобилния салон в Ню Делхи. Моделът засега е означен като A-Star и е наследник на малкото "Алто". Мястото е избрано не случайно, защото точно в Индия, в завода в град Манесар, ще бъде сглобяван бъдещият нов най-компактен модел на фирмата, който ще се позиционира на пазара над излизащия през 2008 г. нов малък "Сплаш", наследник на "Вагон R", който отново ще се прави заедно с "Опел Агила".
Напълно нов "Лансър" представи "Мицубиши" за 2008 г. Моделът е забележителен по поне три причини. Той е първият от една нова ера за компанията. "Мицубиши мотърс" се отдели от "Даймлер Бенц" с капиталите на други части от гиганта и пое отново собствен път. Колата обаче за пръв път ще дели обща платформа с половин дузина други модели и не само на компанията. Това е втората особена характеристика. Японците недалновидно се разпиляваха в моделите си в миналото. Третата важна черта е, че дизайнът е създаден близо до Франкфурт и носи много повече стил, който се харесва в Европа, отколкото където и да било другаде.
Колата наследява една отлична спортна традиция на марката, но и добрите семпли характеристики на предишните модели в средния клас като "Каризма". Тя имаше успех в Европа, като от лансирането на модела през 1995 г. до неговото спиране през декември 2003 г. бяха продадени 390 000 броя. После се появи предишният "Лансър", който, без да блести с нищо, стана най-продаваната кола в Русия изобщо.
1 коментар
този тенчев е във всички вестници и списания и навсякъде едно и също пише. писнало ми е от него? толкова ли не можахте да намерите някой друг?