Не, това не е "Опел Вектра"

Добри технологии и немски лукс в новата Инсиня

Новини

"Мото-Пфое" дава оборотни автомобили при ремонт

"Мото-Пфое" стартира програма "Оборотен автомобил". Всеки клиент на компанията (независимо от броя на колите му), закупил работните Ford Transit или Ford Connect до 30 юли, ще може да ползва заместващ (в повечето случаи и по-голям автомобил), в случай че колата му е приета за механичен ремонт за повече от 2 работни дни. Това не се отразява нито на цената на автомобила, нито се плаща наем. Услугата е безплатна.

Засега компанията заменя само автомобили с механични проблеми, а не пострадали при застрахователно събитие, но работи и по тази възможност.

Повредената кола и оборотният автомобил могат да останат и бъдат получени навсякъде в страната, където "Мото-Пфое" има структура.

Авто Юнион с ръст в продажбите и с нов шоурум

При нарастване на продажбите на нови автомобили у нас с 26% за първите три месеца на година "Авто юнион холдинг" е вдигнал своя резултат с рекордните 67% и готви програма за развитие на дилърската мрежа и услугите. На 15 май ще бъде открит суперцентърът на холдинга, който представя у нас 11 марки. Новият център е в близост до летището в София и има разгъната площ от 28 200 кв.м. Ще разполага с шоуруми и сервизи на част от италианските марки в групата - "Фиат", "Ланча", "Алфа Ромео" и "Мазерати". В луксозната сграда ще има офиси, ресторанти, фитнес и най-голямата зала за представяния и конференции с 600 места. В досегашните центрове на "Цариградско шосе" ще се развиват още центрове на Булвария, която също е в състава на холдинга за "Шевролет" и "Опел".

о време на автомобилния салон в Лондон през юни "Опел" ще представи своя нов модел в средния клас. Той вече няма да се казва Вектра, а Инсиня.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал