Новият брой:
Служебната президентска република

Крайслер се връща към корените си

Американците предлагат в Европа нов класически ван

лед като се раздели с "Даймлер Бенц", американският гигант "Крайслер" пое отново по собствен път. Свиването на домашния пазар заради скока на петрола е основният проблем, но пък последните модели се радват на отличен прием в Европа например. Още повече че, от една страна, в голяма степен дилърите на "Мерцедес" продължиха да предлагат американските продукти. От друга - евтиният долар прибави допълнителна атрактивност и макар през последните седмици курсът леко да се промени, предложението за нов 7-местен ван с подчертана функционалност и добри технологии на цени от 20 000 евро е интересно. Това е стартовото ниво но новия "Додж Джърней", който гигантът лансира на пазарите в Европа тази есен.

Марката, под която излиза, е "Додж" - по-грубият, по-силният като излъчване бранд в групата. На практика обаче това е идентичен модел с последното поколение на легендарния "Крайслер Вояджър", който навремето създаде понятието ван в автомобилостроенето.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал