Крайслер се връща към корените си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Крайслер се връща към корените си

Крайслер се връща към корените си

Американците предлагат в Европа нов класически ван

2250 прочитания

©


лед като се раздели с "Даймлер Бенц", американският гигант "Крайслер" пое отново по собствен път. Свиването на домашния пазар заради скока на петрола е основният проблем, но пък последните модели се радват на отличен прием в Европа например. Още повече че, от една страна, в голяма степен дилърите на "Мерцедес" продължиха да предлагат американските продукти. От друга - евтиният долар прибави допълнителна атрактивност и макар през последните седмици курсът леко да се промени, предложението за нов 7-местен ван с подчертана функционалност и добри технологии на цени от 20 000 евро е интересно. Това е стартовото ниво но новия "Додж Джърней", който гигантът лансира на пазарите в Европа тази есен.

Марката, под която излиза, е "Додж" - по-грубият, по-силният като излъчване бранд в групата. На практика обаче това е идентичен модел с последното поколение на легендарния "Крайслер Вояджър", който навремето създаде понятието ван в автомобилостроенето.

-В "Джърней" са съчетани дръзкото външно излъчване на "Додж" и изключителната гъвкавост на интериора - каза Тревор Крид, старши вицепрезидент, отговарящ за дизайна. - Това е автомобил с идеалния размер за хора, които предпочитат външния вид на SUV, но същевременно се нуждаят от функционалността и удобството на минивана.

Отварянето на задните странични врати до 90 градуса улеснява товаренето на багаж и монтирането на обезопасени детски столчета, както и достъпа до седалките при конфигурация 5+2 места. Предната седалка е със система Flip N Stow, която позволява облегалката да се сгъне до хоризонтална позиция, осигурява място за съхранение на вещи под седалката и равна повърхност за допълнителна гъвкавост при разполагане на багажа. Долната част на седалката се премества лесно напред, за да осигури достъп до отделение за вещи с размер 273 x 222 милиметра. Като ниво на лукс "Джърней" е американски автомобил - предлага пълноцветна и пълноекранна GPS навигационна система със 7-инчов дисплей. Разположеното в жабката хладилно отделение за напитки Chill Zone дава възможност да се охлаждат две 330-милилитрови кутии за напитки с помощта на климатичната система или чрез входящ външен въздух. Тапицерията на седалките от висококачествен плат YES Essentials е устойчива срещу замърсяване и миризми и е с антистатични качества за лесно почистване и непроменящ се външен вид. Предлаганата камера за наблюдение ParkView показва върху дисплея MyGIG какво има зад автомобила при движение на заден ход. Система за развлечения за седящите на задните седалки включва 8-инчов цветен монитор, който работи с разположения върху арматурното табло DVD плеър.

Моделът е серийно оборудван с електронна стабилизираща програма (ESP), електронна система против накланяне и преобръщане на каросерията (ERM), странични въздушни възглавници тип завеса и за трите реда седалки.

Кросроувърът се предлага с няколко комбинации на двигатели и трансмисии.

Списъкът на предлаганите агрегати включва 2.0-литров турбодизел (140 к.с.) и два икономични бензинови мотора: 2.4-литров и 4-цилиндров двигател World Engine (170 к.с.), както и 2.7-литров Flex-Fuel V-6 агрегат (185 к.с) с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Тя е от най-ново поколение с два съединителя, много бърза работа и затова и на този мотор разходът е сравнително малък.

лед като се раздели с "Даймлер Бенц", американският гигант "Крайслер" пое отново по собствен път. Свиването на домашния пазар заради скока на петрола е основният проблем, но пък последните модели се радват на отличен прием в Европа например. Още повече че, от една страна, в голяма степен дилърите на "Мерцедес" продължиха да предлагат американските продукти. От друга - евтиният долар прибави допълнителна атрактивност и макар през последните седмици курсът леко да се промени, предложението за нов 7-местен ван с подчертана функционалност и добри технологии на цени от 20 000 евро е интересно. Това е стартовото ниво но новия "Додж Джърней", който гигантът лансира на пазарите в Европа тази есен.

Марката, под която излиза, е "Додж" - по-грубият, по-силният като излъчване бранд в групата. На практика обаче това е идентичен модел с последното поколение на легендарния "Крайслер Вояджър", който навремето създаде понятието ван в автомобилостроенето.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.