Пол Харди: Технологиите трябва да помагат на служителите, не да ги заменят

Директорът "Иновации" за региона EMEA на компанията за облачни услуги ServiceNow за промяната при компаниите и поставянето на уменията на първо място

Пол Харди е човек на динамиката. След като завършва компютърни науки в колежа по технологии в Брайтън, Великобритания, решава, че иска да се отдаде на пътувания и сърфиране. Страстта му обаче да комуникира с хора и да им помага, постепенно го отвежда в ИТ индустрията, където той стартира кариерата си. Днес той е част от екипа "Иновации" на ServiceNow за Европа, Близкия изток и Африка.

ServiceNow разработва широк набор от облачни услуги за корпоративни клиенти, чрез които те да могат да управляват по-добре различни аспекти на своя бизнес. Платформата, създадена от основателя Фред Лъди за управление на IT елементите на една компания постепенно расте и се развива и до HR, обслужване на клиенти и други. Постепенно ServiceNow се насочва към промяната и подобряването на работния процес в компаниите с автоматизиране на процесите и улесняване на ежедневните задачи на служителите. Днес компанията помага на клиентите си да променят цялата си структура в полза на уменията, които служителите им притежават.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал