Играчка-пачка

Новите тенденции в маркетинга, основан на компютърните игри

Купи, спечели, сега на по-добра цена – рекламната индустрия системно и целенасочено се опитва да ни убеди да станем участници в процеса за повече консумация на повече стоки. В морето от продукти и услуги рекламата е необходимото зло, което ни води към по-добрия свят на "правилния" избор. Но кои механизми наистина ни карат да взимаме решения?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал