Невидима власт
Продукти и услуги ще се появяват все по-често в независимите онлайн медии на независимите онлайн граждани
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Автомобили и технологии
Става въпрос за влияние. Когато каналите за достъп до информация се променят, се променя и моделът, по който комуникацията с крайния потребител се осъществява. Блоговете неусетно и в движение станаха много интересни за маркетинговите отдели на различни компании. Facebook е по-четен рано сутрин с кафето от произволен вестник. Първи бяха Nokia, а в момента активна политика по отношение на интернет съдържанието поддържат вече и други брандове като LG, Philips, Canyon. И Ford с новия Focus.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Защо подобна практика да е порочна, не разбрах
И кой някога е твърдял, че мнението на блогърите е обективно? Блоговете са нов тип медиа, не старата, ама онлайн!
Това е тенденция, която все повече навлиза в маркетинга. А сайтове като BuzzParadise мисля, че ще стават все по-популярни.
Това съвсем не е нова тенденция. Странното е, че потенциалните рекламодатели у нас все още не са открили тази сила на влияние на блоговете. Хубаво е все пак, че вече се пявяват материали като този.
Една крачка напред към общество, в което вече потребителите ще диктуват потреблението! Беше време!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.