Невидима власт

Продукти и услуги ще се появяват все по-често в независимите онлайн медии на независимите онлайн граждани

Автомобили и технологии

Става въпрос за влияние. Когато каналите за достъп до информация се променят, се променя и моделът, по който комуникацията с крайния потребител се осъществява. Блоговете неусетно и в движение станаха много интересни за маркетинговите отдели на различни компании. Facebook е по-четен рано сутрин с кафето от произволен вестник. Първи бяха Nokia, а в момента активна политика по отношение на интернет съдържанието поддържат вече и други брандове като LG, Philips, Canyon. И Ford с новия Focus.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    pepay avatar :-|
    La
    • + 2

    Защо подобна практика да е порочна, не разбрах

    И кой някога е твърдял, че мнението на блогърите е обективно? Блоговете са нов тип медиа, не старата, ама онлайн!

    Нередност?
  • 2
    fleur avatar :-|
    Гери Б

    Това е тенденция, която все повече навлиза в маркетинга. А сайтове като BuzzParadise мисля, че ще стават все по-популярни.

    Нередност?
  • 3
    trendoffice avatar :-|
    Trendoffice
    • + 1

    Това съвсем не е нова тенденция. Странното е, че потенциалните рекламодатели у нас все още не са открили тази сила на влияние на блоговете. Хубаво е все пак, че вече се пявяват материали като този.

    Нередност?
  • 4
    pontiac avatar :-P
    pontiac
    • + 2

    Една крачка напред към общество, в което вече потребителите ще диктуват потреблението! Беше време!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал