ФАРА 2011: Из дневника на един криейтив директор

Този текст е художествена измислица, вдъхновена от реални случки. Подобни неща не се случват само в българските рекламни агенции.

Ден -365


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Капитал: Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.


18 коментара
  • 1
    voxy avatar :-|
    voxy

    тва забавно ли трябва да е? и 8 пъти да повториш "тия" хич не е криейтив

  • 2
    nervousshark avatar :-|
    Нервната акула

    Ъъъ, нещо не схванах как този ведомствен памфлет трябва да импонира на генералната публика на Капитал, която не е борилсавка-таргета от Туитър и не е от "рекламата".

  • 3
    angella avatar :-(
    angella

    а на мен ми хареса - пък аз съм била на поне 4 ФАРИ :) специални поздрави за "фестивалките":))
    за съжаление бизнесът се сви в пъти, браншът оредя, фалираха агенции, кадърни и опитни рекламисти сменят професиите си, за да оцеляват... тъжна работа. а беше хубаво://

    п.с. кражбата на идеи да печели... хм, имаше няколко случая, но са по-скоро изключение, мисля.

  • 4
    vegano avatar :-|
    Vegano

    До коментар [#3] от "angella":

    кадърни и опитни сменят бранша, за да оцелеят - кои са?

  • 5
    angella avatar :-|
    angella

    До коментар [#4] от "cut:eater":

    хаха, поименно ли? :))
    или може би смяташ, че "кадърните и опитните" са/сте точно трима? и Емил Захариев сигурно не е сред тях...

    ако на ФАРА 2008 имаше 800+ човека, миналата бяха 200. и ентритата намаляват с горе-долу същата пропорция. ако възможно обяснение за първата редукция е пестенето на разходи (агенциите не ги водят целите на тийм-билдинг), то втората цифра издава по-скоро, че някои агенции или вече ги няма, или нямат толкова работа като преди.

  • 6
    kakawida avatar :-|
    kakawida

    Това "нящу", дами и господа, се нарича "рекламаджийски" хумор и може да бъде схванато само от определена прослойка. За останалите човеци обаче, хумореската звучи като скеч на некадърен буфосинхронист, предназначен за "Деня на митничаря" в Харманли. (Може би трябва да се каже "митничарист", по новите стандарти на говорене и писане) Това колко човека са се прецакали да идат на ФЪРКА едикояси година... има ли някакво значение? Самото събитие няма тежест, наградите му не значат нищо, участващите са там заради "бело, алкохол и комплекси...". ?! Демек??? Защо се графоманства по темата?

  • 7
    eezyloop avatar :-|
    Poli Karpos

    "К`во ста`а бе, да не свършиха децата по социалните домове!?" Пословичния цинизъм на рекламиста в действие... Ами иди и виж дали са свършили!

    Разбира се това го казвам на измисления герой. Подобни хора в българските рекламни агенции няма.

  • 8
    jack avatar :-P
    valeria

    а на мен ми изглежда като някой, който е (пре)прочел "е" наскоро ;; ... пък се вдъхновил и адаптирал подобно за фара.
    "е" е жесток роман за бранша, дори задължителен :)

  • 9
    marin avatar :-P
    Марин

    На мен ми хареса, страхотно се допълва с интервюто на Емил Захариев.
    А едно време в София е имало "Жената с каската", ама тя не е била рекламистка, а научен работник.

  • 10
    cmotan avatar :-|
    cmotan

    загуби ме на 180 още...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал