Drag&drop
За потенциала и опасностите на виртуалната Лапландия – берлинският експерт по електронна търговия Карл-Филип Вакернагел
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Тази година в много семейства Дядо Коледа няма да слезе през комина, а ще излезе от рутъра. За пръв път в Европа се говори за масово купуване на подаръци в интернет. Докато средният бюджет, който европейците отделят за коледни подаръци, няма да се промени въпреки кризата* и подаръците ще останат на практика същите**, тази Коледа решително се променят поведението на купувача и начинът, по които той си набавя необходимото. Eдна трета от всички подаръци в Европа ще бъдат купени онлайн, в Германия в някои браншове дори половината (GfK, 2011). Коледното пазаруване в интернет достига масите и изисква малко внимание. За възможностите на виртуалната Лапландия и опасността да останете без подаръци под елхата след поръчка в интернет – Карл-Филип Вакернагел, експерт по електронен бизнес в Technologiestiftung Berlin и преподавател в European Business College.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Това за 1/3 купени подаръци онлайн е една голяяяяяма лъжа и измислица....
Всички над 45 години със сигурност ще си купят повечето подаръци обикаляйки магазините, а от тези над 60 - това ще са 95%...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.