Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Drag&drop

За потенциала и опасностите на виртуалната Лапландия – берлинският експерт по електронна търговия Карл-Филип Вакернагел

Тази година в много семейства Дядо Коледа няма да слезе през комина, а ще излезе от рутъра. За пръв път в Европа се говори за масово купуване на подаръци в интернет. Докато средният бюджет, който европейците отделят за коледни подаръци, няма да се промени въпреки кризата* и подаръците ще останат на практика същите**, тази Коледа решително се променят поведението на купувача и начинът, по които той си набавя необходимото. Eдна трета от всички подаръци в Европа ще бъдат купени онлайн, в Германия в някои браншове дори половината (GfK, 2011). Коледното пазаруване в интернет достига масите и изисква малко внимание. За възможностите на виртуалната Лапландия и опасността да останете без подаръци под елхата след поръчка в интернет – Карл-Филип Вакернагел, експерт по електронен бизнес в Technologiestiftung Berlin и преподавател в European Business College.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.
    • - 10
    • + 2

    Това за 1/3 купени подаръци онлайн е една голяяяяяма лъжа и измислица....
    Всички над 45 години със сигурност ще си купят повечето подаръци обикаляйки магазините, а от тези над 60 - това ще са 95%...

    Нередност?
Нов коментар