Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
"Днес да си на 50 години не значи да си стар. Все още сте способни да съблазнявате, да обичате, да спортувате, да пътувате, да обогатявате културата си и дори да започвате нови неща", твърди френската агенция за възрастни модели Masters. Тя е първата, създадена единствено и само за модели на зрели години с намерение да запълни нишата на третата възраст в рекламата, тъй като в момента това поколение е съществена част от потребителите с възможности. Наричани още baby-boomers, родените в годините след Втората световна война са се радвали на сравнително спокоен живот и доходни кариери, а сега са една от основните целеви групи на рекламодателите. "И при положение че продължителността на живота постоянно се увеличава, на 50-годишна възраст можете да разчитате на още 30 или 40 години живот, и то качествен, благодарение на напредъка в областта на хранителните добавки и медицината", казват още от агенцията.
Безпочвен или не, този оптимизъм се потвърждава и на практика - тук и сега, от Люсиен М и Жан-Пол Роа.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Страхотна статия! Пожелавам подобно остаряване всекиму.
Аз пък искам като се пенсионирам да си отворя бар с 7 маси и 7 стола зад бара ще има само ирландска бира и уиски и ирландска музика.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.