70 години не стигат

Запознайте се с най-възрастните звезди от френските реклами

"Днес да си на 50 години не значи да си стар. Все още сте способни да съблазнявате, да обичате, да спортувате, да пътувате, да обогатявате културата си и дори да започвате нови неща", твърди френската агенция за възрастни модели Masters. Тя е първата, създадена единствено и само за модели на зрели години с намерение да запълни нишата на третата възраст в рекламата, тъй като в момента това поколение е съществена част от потребителите с възможности. Наричани още baby-boomers, родените в годините след Втората световна война са се радвали на сравнително спокоен живот и доходни кариери, а сега са една от основните целеви групи на рекламодателите. "И при положение че продължителността на живота постоянно се увеличава, на 50-годишна възраст можете да разчитате на още 30 или 40 години живот, и то качествен, благодарение на напредъка в областта на хранителните добавки и медицината", казват още от агенцията.

Безпочвен или не, този оптимизъм се потвърждава и на практика - тук и сега, от Люсиен М и Жан-Пол Роа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    the_shadow avatar :-?
    The Shadow
    • + 23

    Страхотна статия! Пожелавам подобно остаряване всекиму.

    Нередност?
  • 2
    biss_mark avatar :-|
    biss Mark
    • + 16

    Аз пък искам като се пенсионирам да си отворя бар с 7 маси и 7 стола зад бара ще има само ирландска бира и уиски и ирландска музика.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал