Малки истории'13: Следващата, моля!
Янина Танева, основател на "Фабрика за идеи" - колектив за иновативни подходи за социална промяна (http://ideasfactorybg.org)


Янина Танева

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Как мина годината на:
Магдалена Малеева
Алек Попов
Калин Манолов
Диана Иванова
Даниел Ненчев
Янина Танева
Йордан Жечев
Евгения Пеева
Саундтрак за този текст; Space Oddity / David Bowie, Asita Hamidi/ Bazaar и Oi Va Voi / Just another refugee
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
9 коментара
Някой разбра ли какво прави въпросната "фабрика"?
За мен е обида за интелекта на читателя да промотирате хора харчещи неясно чии пари за безумни към никакви цели.
Влез в сайта на фабриката и ще видиш какво "правят"
Влязох и изчетох значима част от Дейности като обърнах специално внимание на Услуги. Честно казано, звучи ми като изказванията на спортната ни министърка, но с по-модерни думички.
Стига хейтърство, бе хора. Фабриката е страхотна организация, която наистина се опитва да внесе някаква промяна в света и успява!
[quote#4:"marzanna"]Стига хейтърство, бе хора. Фабриката е страхотна организация[/quote]От статията не става ясно.
[quote#1:"emilgil"]Някой разбра ли какво прави въпросната "фабрика"?
За мен е обида за интелекта на читателя да промотирате хора харчещи неясно чии пари за безумни към никакви цели.[/quote]
[quote#5:"Николай Николов"]От статията не става ясно.[/quote]
Поредната словесна "арт инсталация"..
само вие двамата не сте прозрели "новият прочит" на приказката: "Новите дрехи на царя" ;)
не търсете логика в държава с 265 партии , 42 кандидат президенти , национални герои-изкарващи си хляба с "физически усилия" ..и пр..
най-лесно се продават илюзии ,въжделения,изобщо най- лесно се продава "Бъдеще време "
по този повод една мисъл на Стив Джобс:
"Хората не знаят какво да харесват-докато не им го покажеш"
Много елесно да определиш някого като "хейтър" и да избегнеш разговора по същество. Много хора, които са превърнали претенциозното празнодумство в прехрана използват този номер всеки път, когато стане въпрос с какво точно се занимават и какво точно са направили, че да ни поучават нас хейтърите :-)
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#7] от "Petak":
Има много вярно в това. Може би това е причината лично аз все повече да подхождам с ирония към т.нар. млади и иновативни, витиевати словесни конструктори, фабрики, дебати, арт умнотеки и прочие идейни мастни депа...
Мисля, че в България истината още въобще не е излязла наяве и това си е сериозен проблем. Хората имат нужда от различен начин да гледат на нещата и да се изразяват, а Фабриката за Идеи им помага точно с това. Може да не е перфектно, ама е по-добре отколкото да седиш пред компа и да плюеш. Изобщо има много сила в младите в България, въпреки чалгата и простотията, която изглежда вездесъща. Радвам се.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.