Малки истории'13: Следващата, моля!

Янина Танева, основател на "Фабрика за идеи" - колектив за иновативни подходи за социална промяна (http://ideasfactorybg.org)

Саундтрак за този текст; Space Oddity / David Bowie, Asita Hamidi/ Bazaar и Oi Va Voi / Just another refugee


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Капитал: Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.


9 коментара
  • emilgil

    Някой разбра ли какво прави въпросната "фабрика"?
    За мен е обида за интелекта на читателя да промотирате хора харчещи неясно чии пари за безумни към никакви цели.

  • 2
    vanina_58 avatar :-|
    vanina_58

    Влез в сайта на фабриката и ще видиш какво "правят"

  • 3
    emilgil avatar :-|
    emilgil

    Влязох и изчетох значима част от Дейности като обърнах специално внимание на Услуги. Честно казано, звучи ми като изказванията на спортната ни министърка, но с по-модерни думички.

  • 4
    marzanna avatar :-|
    Je suis une femme

    Стига хейтърство, бе хора. Фабриката е страхотна организация, която наистина се опитва да внесе някаква промяна в света и успява!

  • 5
    nikolay_uk avatar :-|
    Николов

    [quote#4:"marzanna"]Стига хейтърство, бе хора. Фабриката е страхотна организация[/quote]От статията не става ясно.

  • 6
    ktbnakude avatar :-P
    .......

    [quote#1:"emilgil"]Някой разбра ли какво прави въпросната "фабрика"?
    За мен е обида за интелекта на читателя да промотирате хора харчещи неясно чии пари за безумни към никакви цели.[/quote]
    [quote#5:"Николай Николов"]От статията не става ясно.[/quote]

    Поредната словесна "арт инсталация"..

    само вие двамата не сте прозрели "новият прочит" на приказката: "Новите дрехи на царя" ;)

    не търсете логика в държава с 265 партии , 42 кандидат президенти , национални герои-изкарващи си хляба с "физически усилия" ..и пр..

    най-лесно се продават илюзии ,въжделения,изобщо най- лесно се продава "Бъдеще време "

    по този повод една мисъл на Стив Джобс:

    "Хората не знаят какво да харесват-докато не им го покажеш"

  • 7
    petertakov avatar :-|
    Petak

    Много елесно да определиш някого като "хейтър" и да избегнеш разговора по същество. Много хора, които са превърнали претенциозното празнодумство в прехрана използват този номер всеки път, когато стане въпрос с какво точно се занимават и какво точно са направили, че да ни поучават нас хейтърите :-)

    Публикувано през m.capital.bg

  • 8
    osho avatar :-|
    osho

    До коментар [#7] от "Petak":
    Има много вярно в това. Може би това е причината лично аз все повече да подхождам с ирония към т.нар. млади и иновативни, витиевати словесни конструктори, фабрики, дебати, арт умнотеки и прочие идейни мастни депа...

  • 9
    muad avatar :-|
    muad

    Мисля, че в България истината още въобще не е излязла наяве и това си е сериозен проблем. Хората имат нужда от различен начин да гледат на нещата и да се изразяват, а Фабриката за Идеи им помага точно с това. Може да не е перфектно, ама е по-добре отколкото да седиш пред компа и да плюеш. Изобщо има много сила в младите в България, въпреки чалгата и простотията, която изглежда вездесъща. Радвам се.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал