Новият брой:
Какво се случва в държавата

Златния Грък от Медисън Авеню

Легендарният американски рекламист Джордж Лоис за работата си с Анди Уорхол, Робърт Кенеди и Мохамед Али и защо приема сериала Mad Men като персонална обида пред Light

Архив на Джордж Лоис
Архив на Джордж Лоис
Архив на Джордж Лоис    ©  Архив на Джордж Лоис
Архив на Джордж Лоис    ©  Архив на Джордж Лоис

Легендарният американски рекламист и арт директор Джордж Лоис знае как се раздават крошета. Роден през 1931 г. в Ню Йорк, в семейството на грък цветар, Лоис израства в, както той се изразява, "най-коравата част на Бронкс."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

19 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    plamenhristov5 avatar :-?
    plamenhristov5
    • - 1
    • + 53

    Капитал,
    много хубав материал. Предлагам ви подобни материали да публикувате за бележити българи, тяхната творческа биография, поне веднъж месечно. Така ще се получи естествена противотежест на лесната тенденция на нихилизъм във форумите. А и е принципно добро да се дава пример с градивни такива, отколкото все с негативни случаи, от които да се търси позитивното сред море от негативни коментари.

    Нередност?
  • 2
    rage_against avatar :-|
    Rage Against
    • - 48
    • + 3

    Минах "статуята" по диагонал... Прилича ми на резюме от скоро прочетена damn good advice...

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    jessie... avatar :-|
    Jessika
    • - 1
    • + 23

    Чудесно интервю с определено интересна личност.

    Нередност?
  • 4
    2.5 avatar :-|
    2.5
    • - 2
    • + 12

    "В момента, в който голямата агенция погълне малката, талантлива агенция, работата й става посредствена."

    Във всеки бизнес е така, защото целта на такива "сватби" са парите, а не качеството... Все пак в рекламата това се избягва, когато големите ползват freelance-ри.

    Нередност?
  • 5
    mgmst avatar :-|
    mgmst
    • - 1
    • + 12

    Прекрасна статия (колкото и рядко да използвам тази дума).

    Нередност?
  • 6
    erebus avatar :-|
    'ΕΡΕΒΟΣ
    • - 7
    • + 11

    Много поучителна статия !
    It's Chic to be Greek....казват американците !

    Нередност?
  • 8
    bai_toz avatar :-|
    Без коз
    • - 14
    • + 8

    Много увличаща статия!
    Само една забележка към автора или преводача:
    "Account executive на American Airlines" Може да го преведете като "Изпълнителният директор на American Airlines "

    Нередност?
  • 9
    mkl avatar :-|
    м
    • + 19

    До коментар [#8] от "Без соц":
    Account executive в рекламата е съвсем различно нещо от изпълнителен директор. Account е т.нар. "клиент", а account executive е нещо като "отговорник по клиентите", това е връзката между creative отдела и клиента.

    Изпълнителен директор е Executive Director или CEO.

    Нередност?
  • 10
    venelin_todorov avatar :-|
    Venelin Todorov
    • + 3

    А за Дейвид Огилви кога ще пишете? Неговата история също е много интересна.

    Нередност?
Нов коментар