Моята супербивша (реклама)

Някои от хората, които напуснаха рекламния бранш, за да развиват собствените си идеи и бизнес

   ©  Велко Ангелов
   ©  Велко Ангелов

Надежда Петрова

Canapé Connection hostel


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Капитал: Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.


10 коментара
  • 1
    man_un avatar :-P
    man_un

    Пожелавам на тия млади хора да не се отказват от рекламата. Това е една област, която винаги ще я има. Според мен добрата реклама трябва да е като хубавия виц-смешен, кратък, с неочакван край. Навремето Део водеше една класация по ТВ на интересни реклами. Аз ще ви кажа кои са ми любими:1.Рекламата за Стойка. 2. Продавачът към клиентката си-Ооо, Пепи...Тя: дай едно кило 3. Реклама за кафе, с което момченцето примамваше Дядо Коледовци в къщи и им прибираше подаръците. 4. Това е Мая, дошла е да те купи.

  • 2
    stoiank avatar :-|
    stoiank

    До коментар [#1] от "man_un":
    Големият проблем е, че имаш един живот и той не е от 1000 години. С две думи в момента парите в рекламата са смешни, ако не си от две-три богоизбрани агенции и само те си знаят на каква цена. Най-печеливши са рекламите по европейските програми, ако си спомняш цифровизацията примерно. Така че, за да имаш един приличен живот за себе си и за хората около теб или си продаваш душата, или напускаш този бизнес.

  • 3
    b.manchev avatar :-P
    b.manchev

    Този материал не ни казва, ама нищо, което не знаехме!
    И това е, че и без реклами живота си продължава...

    Да това беше един много добре заплатен бранш, за хора, които искаха да живеят по западен модел и стандарт.

    Лошото е, че хубавите неща не продължават дълго и че в крайна сметка рекламата всъщност е една илюзия, а бранша е фабрика за илюзии.

  • 4
    avgustina avatar :-|
    Avgustina

    Много приятни хора.

  • 5
    chekanica avatar :-P
    chekanica

    В един момент осъзназваш, че ти е писнало и започваш нещо ново :-))) Няма нищо по-естествено от това. Важното е минусите на новото да са по-малко от плюсовете!

  • 6
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити

    Похвално.

  • 7
    geoprofi avatar :-|
    Geo

    Хората от първите две интервюта по някаква причина не благоволяват да дадат свобода и отговорност за взимане на решение на хората, изложени на рекламни послания. На тях им изглеждат като кукли на конци, които накъдето ги дръпнат, натам отиват.

    Мога да си го обясня с две неща - недостатъчно личностно израстване или статистически илюзии. За първото няма как да знам, но по отношение на статистиката - лесно е да се заблудиш, че ако с реклама редовно довеждаш до X процента увеличение на продажбите значи водиш хората за носа.

    Много е вероятно и да имат и проблеми с разбирането на елементарни икономически положения. Например аз интерпретирам част от репликите им като "ако не се пипа с ръка, значи не е реално и не струва нищо", което е пълен абсурд.

    Тези хора можеше да са още в рекламата (ако и не на същите позиции и в същите компании), ако разбираха статистиката и икономиката по-добре. Уви, едно десетилетие в комунистическата образователна система се отразява на всеки.

  • 8
    haralampi avatar :-|
    haralampi

    "високото качество на живота няма нищо общо с големите финансови възможности"

    точно.

  • 9
    istani123 avatar :-P
    Станислав

    Рекламата е индустрия с 3 страни - Рекламодатели, Агенции и Медии. Явно най-трудно е за хората работещи в агенциите, защото са между чука и наковалнята и трябва да се съобразяват с странните изисквания и вкусове на клиентите си.

    Един съвет за тези, който искат да работят в тази индустрия - изберете да сте рекламодатели или да работите за такива.

  • 10
    dimitar_stoyanov avatar :-|
    DS

    Калина Петрова:"където по-скоро акаунтствах ''

    КО???!!!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал