Грешни по рождение
Няколко реклами от последните години, които са създадени да провокират, и ефектите от тях
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Сирене "Булка чеиз"
Сюжет: Приглушена светлина, отблязъци в червено. Дама в пурпурна рокля носи поднос с парченца сирене. Следва диалог: "Жулието, ще ти скоча на балкона / О, Ромео, сякаш паднал си от клона / Хапвай, булка, сладко, сладко, дай туй сиренце на батко / Не е сирене, а деликатес / Наистина, отвсякъде е шест." Парченце сирене пада в деколтето на дамата, а тя го подава на младеж в бяла риза.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Това, което обединява всички тези реклами е, че са доста просташки.
Абе аз чат-пат купувах от рефан по някое сапунче, но след рекламите...
И не само Азис, но и откровено сводниче като ванко...
ха ха,най-хубавото на рекламата на Булка чеиз е че не рекламират сирене а менте, и не само това ами рекламата не е заблуждаваща- там изрично е казано: не сирене а деликатес.Супер са го исмислили...
Всеки малко от малко интелигентен човек не би си купил каквато и да е стока само заради някаква си реклама, която реално не показва качествата на стоката, а разчита на някакви ирационални мотиви за покупка.
А какво да кажем за: "По-добре вафла, отколкото кифла" - реклама на вафла Троя.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.