Истории в бутилка
Как на професионална дегустация в Италия разбрах, че виното има "мускули", "нос", "сълзи" и "крака
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Да попаднеш на едно от най-големите италиански изложения за вино в качеството си на съдия, при положение, че в главата ти виното може да е само червено или бяло, а дрождите са насекоми, които налитат на бъчвите, не е хубава работа.
Стресът започна от първата сутрин. Due più due fa quattro, mia cara, 2 и 2 е 4, мила моя, подшушна ми човече с ръст на Дани де Вито и зачервено лице, виждайки, че сметките в таблиците ми за оценки са напълно погрешни. "Подшушването" беше чуто от поне още стотината съдии в тихата и хладна като гробница зала.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Един отишъл на гости на роднини да им опита новото вино. Не било никак лошо и глътката бая потръгнала. Все пак се усетил и решил да се ограничи, но домакинът го успокоил:
-Пий, свато, нашето вино леко носи.
На другия ден, като се събудил с надута глава, човекът изпъшкал с мъка:
-Леко носи, ама едва се прибрах в къщи.
Paroles, paroles, paroles..... (по Далида и Ален Делон - https://www.youtube.com/watch?v=_ifJapuqYiU). Красиви, занимателни, интересни, забавни...
Ноооо - На пиенето най-му хубавото му е да си в добра компания! Всичко друго - бошлаф... ;-)
Че виното има история, букети, крака, рога, почви, камъни, блата и т.н. е ясно. Че не е лесно да се усетят тънките нюанси и това е ясно на всеки опитал различни от "БГ-винпром" вината. Но историята е зле написана и е откровено тъпа. Сори
Винаги когато чета словоплетеници за виното, неволно се сещам за този цитат от Параграф 22:
"Той беше много сериозен, ревностен и добросъвестен глупак. Невъзможно бе човек да отиде на кино с него, без след това да не бъде въвлечен в спор за съпреживяване, за Аристотел, за универсални понятия, идейно съдържание и дълга на киното като форма на изкуството в едно материалистическо общество. Момичетата, които той водеше на театър, трябваше да чакат до първия антракт, за да разберат от него дали гледат хубава или лоша пиеса, и веднага научаваха това. Той беше войнствуващ идеалист, който водеше кръстоносен поход срещу расовия фанатизъм, като припадаше при всяка негова проява. ЗНАЕШЕ ВСИЧКО ЗА ЛИТЕРАТУРАТА, ОСВЕН КАК ДА ИЗВЛИЧА УДОВОЛСТВИЕ ОТ НЕЯ."
;) Нищо лично към авторката, въпросът е принципен. Предпочитам отношението на Омар Хаям и Франсоа Вийон към виното :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход