Атмосфера на влияние

Кой поръчва музиката в големите магазини за дрехи

Сещате ли се за онзи път, когато в магазина за дрехи чухте любимото си парче от, да кажем, миналия месец? Или когато влязохте, обиколихте набързо и директно се измъкнахте, само защото музиката беше твърде силна? Колкото и странно да звучи, във всичко това има и логика, и причинно-следствена връзка.

Музиката, наред с осветлението, температурата, ароматите, цветовете и структурата на помещението, е един от уж скритите фактори, които подсъзнателно диктуват решенията ни за покупка. Заедно тези шест елемента изграждат така наречената и много стриктно контролирана атмосфера на магазина. И докато за останалите питането "кой избира" намира лесно своя отговор, то за музиката нещата са като че ли най-интересни и недотам ясни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    merudia avatar :-|
    Мерудия
    • + 3

    Музиката трябва да е колкото се може по-ненатрачива, истинско мъчение е да обикаляш 10 магазина напр.и да ти издевателстват с 10 плейлисти.Излизала съм от магазини на Кенвело заради непоносимия шум,който уж отговаря на профила на купувача им за енергичен и млад човек.Самите продавачки са ми споделяли,че едвам издържат на високите децибели,но не могат да променят нищо.Н М също са ме гонили с музиката си,докато в Зара не се забелязва и предразполага

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал