Винаги двама

Преди повече от десет години първата съвместна колекция на H&M с известен дизайнер отвори нова страница в историята на модния бизнес. До днес тя вече е цяла книга с примери.

   ©  © & Other Stories x Rodarte

През 2004 г., когато колекцията на Карл Лагерфелд за H&M предизвика масова шопинг истерия, беше ясно, че се ражда нова тенденция. Оттогава шведската fast fashion компания предложи на много дизайнери платформа да популяризират работата си, достигайки до многомилионна публика в целия свят – Джими Чу, Изабел Марант, Алекзандър Уанг, Comme des Garçons, Maison Margiela и други.

Преди няколко месеца в интервю за New York Magazine Виктория Бекъм сподели, че иска дрехите й да станат достъпни за повече хора, да достигне до клиентите, които нямат възможност да си купуват скъпи дизайнерски дрехи, и с удоволствие би приела покана за колаборация от бранд като H&M.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал