Винаги двама
Преди повече от десет години първата съвместна колекция на H&M с известен дизайнер отвори нова страница в историята на модния бизнес. До днес тя вече е цяла книга с примери.


Тодор Пеев

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
През 2004 г., когато колекцията на Карл Лагерфелд за H&M предизвика масова шопинг истерия, беше ясно, че се ражда нова тенденция. Оттогава шведската fast fashion компания предложи на много дизайнери платформа да популяризират работата си, достигайки до многомилионна публика в целия свят – Джими Чу, Изабел Марант, Алекзандър Уанг, Comme des Garçons, Maison Margiela и други.
Преди няколко месеца в интервю за New York Magazine Виктория Бекъм сподели, че иска дрехите й да станат достъпни за повече хора, да достигне до клиентите, които нямат възможност да си купуват скъпи дизайнерски дрехи, и с удоволствие би приела покана за колаборация от бранд като H&M.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход