

Лина Томова

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Мъжът с мен и каталунската касиерка ме изглеждат все едно са им прекъснала законната сиеста. "Дълга история", казвам, докато тъкмо приключват сметката, а аз сменям взетия пред малко зехтин с бутилка Valonga. Може да се каже, че съм консуматор за пример. Месеци по-рано етикетът на испанската ферма попадна в социалните и маркетинг новините заради homelessfonts.org – платформа за продажба на лицензирани шрифтове, вдъхновени от посланията по изрезките от кашони на някои от стотиците бездомни хора, които всички сме подминавали (с монета или без) в Барселона.
Фондация Arrels, която им осигурява подслон, храна, здравни и козметични услуги, рекламна агенция The Cyranos McCann и дизайнери доброволци, които конвертират почерка на уличните герои в използваем в рекламата и опаковките шрифт, искаха да постигнат това, което кауза колаборациите често заобикалят. Да интегрират хората, които имат нужда от помощ, в кампаниите, за да помръднат стандарта им на живот, но и самоуважението им.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
най-големият проблем е в дистрибуцията на генерираните суми... между всяка маркетчийска кампания и крайния получател на помощите седи некой фъндрейз администратор, който разпределяйки средствата по програми и администрирайки тези програми изяжда понякога до 70-80% от събраната сума...
Интересна тема, но статията е с ужасен език. То всички сме в плен на англицизмите, буквалния превод и обърнатия словоред, но редакторите да бяха положили поне малко усилия.
Пример: "Можем да сме добри клиенти на стотици колаборации между бизнес и кауза, направени с вкус и генериращи милиони, но и все още те поставят линия между класи, които сякаш живеят на различни планети." (Мооооляяяя? Я пак...?)
Редакция: "Много благотворителни каузи остават неразбираеми за масовата публика."
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.