Звезда назаем

Каквото и да си говорим за козметиката и колаборациите й с известните на деня, те винаги се срещат на едно и също поле – това на мечтите

Брат Пит, с онова негово красиво възмъжаващо лице, стилизирано брадясал, с открито чело и отметната назад коса, от която небрежно са се отпуснали точно толкова кичури, заради колкото едно женско сърце да излезе от ритъм… и в крайна сметка да си купи легендарния парфюм CHANEL 5.

Ако т.нар. маркетинг на знаменитости (celebrity marketing) и неговият механизъм могат да бъдат обяснени с един пример, като че ли партньорството на "Шанел" и Пит би бил един от най-подходящите. Защото с почти лабораторна чистота представя най-важните съставки в подобна колаборация – неоспорима звезда, точно подбрана аудитория и подходящ продукт. А добре смесени и плъзнати в пространството, те носят сигурни печалби. Този успешен начин на рекламиране е любим на козметичната индустрия, която чудесно осъзнава, че връзката между продуктите й и потенциалната клиентска публика може най-лесно, бързо и красиво да стане през лицето на една знаменитост.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал