Покупка по картинка
Нови възможности за интериорни придобивки и развитие на дизайн култура у нас


Архитект Антонина Илиева

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
В предизвикващ усмивка спомен от детството попадам на каталозите на Neckermann. Разгръщайки страниците, се изненадвам от присъствието на огромни кожени дивани, интересни шкафове за играчки и от идеята, че биха могли да пристигнат по пощата. Двайсет години по-късно Neckermann е онлайн, но не доминира. Германия, в частност Берлин, отново идва наум като вълнуваща локация за търговията с дизайн предмети и мебели, но по нов начин – поради домакинството си на изключително успешни и внимателно курирани онлайн платформи като Monoqi.com и Fab.com (оригинално от САЩ).
Любопитен факт е, че София приютява централите на няколко онлайн платформи за дизайн, които иначе оперират в международното пространство. Това са Clippings.com, Jelanieshop.com, Designreforma.com, а шведският мебелен гигант IKEA наскоро стартира своята и у нас. Това дава повод да потърсим информация за спецификите на интересния социален и икономически феномен от самите участници в него.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.