It’s a мan’s world

Въпрос на личен стил, не на мода

отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino 
отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino     ©  Мариета Ценова
отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino 
отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino     ©  Мариета Ценова
Юлиян е със сако от туид и шал Polo Ralph Lauren, джогинг панталон от вълна (Z Zegna by Ermenegildo Zegna), пуловер от шотландска вълна и боти от капитонирана кожа Teodor

Цветан е с жилетка Ermenegildo Zegna, риза от принтиран сатен H&M, боти Ermenegildo Zegna, раница Emporio Armani

Лъчезар е с палто и риза с папийонка Scotch &Soda (от Fan point), панталон Teodor, калъф за I-pad Scotch &Soda, очила Polo Ralph Lauren, боти от черна кожа G-Raw (от Fan point)

Кръстьо е с палто от сурова вълна H&M, джинси Polo Ralph Lauren, карирана риза Teodor, кецове от зелена кожа Converse, тиранти H&M, шапка Ermenegildo Zegna

Иван е с яке от агнешка кожа Emporio Armani, риза и вратовръзка Drago&Rado, панталон от рипсено кадифе Teodor, боти Diesel, колан Polo Ralph Lauren

Преди няколко месеца The Telegraph информира читателите си за залеза на тренда hipster beard и подсказа развитието му в beardstache. Рекламният пазар явно не споделя това мнение и много от новите визии лансират отново модели в стил хипсър или хайлендър. За влиятелни марки като LBM 1911, Hugo Boss и Ralph Lauren например решението "по-дълга брада" или "неколкодневна брада и мустаци" е въпрос на личен избор и поставя акцент на тенденциите – реплики на класическите прототипи на стила, неочакваните цветови решения, влияние на униформите в конструкциите и безапелационно високо качеството на платовете.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал