It’s a мan’s world

Въпрос на личен стил, не на мода

отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino 
отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino 
отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino     ©  Мариета Ценова
отляво надясно: модели: Юлиян Табаков (артист), Цветан Манев (специалист в "Бизнес процеси" в HP), Лъчезар Лазаров (художник), Кръстьо Енчев (мениджър на клуб :PM), Иван Великов (главен мениджър на Drago&Rado) Благодарим за професионалното съдействие на галерия Credo Bonum и офиса на CasaVino     ©  Мариета Ценова
Юлиян е със сако от туид и шал Polo Ralph Lauren, джогинг панталон от вълна (Z Zegna by Ermenegildo Zegna), пуловер от шотландска вълна и боти от капитонирана кожа Teodor

Цветан е с жилетка Ermenegildo Zegna, риза от принтиран сатен H&M, боти Ermenegildo Zegna, раница Emporio Armani

Лъчезар е с палто и риза с папийонка Scotch &Soda (от Fan point), панталон Teodor, калъф за I-pad Scotch &Soda, очила Polo Ralph Lauren, боти от черна кожа G-Raw (от Fan point)

Кръстьо е с палто от сурова вълна H&M, джинси Polo Ralph Lauren, карирана риза Teodor, кецове от зелена кожа Converse, тиранти H&M, шапка Ermenegildo Zegna

Иван е с яке от агнешка кожа Emporio Armani, риза и вратовръзка Drago&Rado, панталон от рипсено кадифе Teodor, боти Diesel, колан Polo Ralph Lauren

Преди няколко месеца The Telegraph информира читателите си за залеза на тренда hipster beard и подсказа развитието му в beardstache. Рекламният пазар явно не споделя това мнение и много от новите визии лансират отново модели в стил хипсър или хайлендър. За влиятелни марки като LBM 1911, Hugo Boss и Ralph Lauren например решението "по-дълга брада" или "неколкодневна брада и мустаци" е въпрос на личен избор и поставя акцент на тенденциите – реплики на класическите прототипи на стила, неочакваните цветови решения, влияние на униформите в конструкциите и безапелационно високо качеството на платовете.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mathilda avatar :-|
    mathilda
    • + 2

    Пфффффф....

    Нередност?
  • 2
    motochristo avatar :-|
    motochristo
    • + 1

    Струва ми се, че за собствен стил може да се говори когато нещата поне малко излизат от модата. Представените "стилове" са доста близо до мейнстрийма (както се казва на български). А той самият е позьорски и неестетичен, и вече се изоставя в големите модни центрове, като например Ню Йорк, където се роди слоганът: "Less Hipsters, More Hippies". Само форма без съдържание, градска среда с яки селски корени...

    Нередност?
Нов коментар