2016: Приключенска мрежа или пътуването за удоволствие

От поп културни маршрути до соло пътешествия

Shutterstock    ©  Shutterstock

2015 г. получи дълбок белег от бума на споделената икономика – резервирахме стаи и апартаменти чрез AirBnB, возихме се с Uber и Lyft, вечеряхме с местни домашно приготвени специалитети чрез Eatwith и Bookalocal, обикаляхме популярни и скрити забележителности с гайдовете от vayable.com.

Несъмнено очакваме още нововъведения в тази посока през 2016 г., когато все повече пътешественици ще разчитат на мобилните си телефони, а основният източник на информация при взимане на решенията ще бъдат каналите на социалните медии. И, не, това няма да е TripAdvisor, чиято средна възраст на потребителите е вече 45+.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар