Дестинацията – другия път
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Дестинацията – другия път

Дестинацията – другия път

Waynabox предлага уикенд за 150 евро. "Уловката" – дестинацията научавате само два дни предварително

6881 прочитания

Когато става въпрос за пътувания, клиентите гледат по-скоро с недоверие на идващия от страна на туристическата агенция "фактор изненада", да не говорим когато е в последния момент. И все пак Waynabox залага именно на неизвестността.

Стартъп компанията предлага "лудории" на фиксирана цена от 150 евро на човек за един уикенд, включваща полет до избрани европейски дестинации и две нощувки хотел. Резервация се прави за минимум двама души. Засега възможните опции са от петък до неделя или от събота до понеделник. Отправните точки до момента са три – Мадрид, Барселона и Малага, но екипът казва: "Работим здравата, за да можете да летите от повече градове."

Сред дванадесетте възможни дестинации при всяка резервация са Лондон, Париж, Мюнхен, Порто, Бирмингам, Женева, Гран Канария. Безплатно може да бъде отстранена една от тях. Всяка следваща елиминация струва пет евро. Клиентът научава накъде ще лети два дни преди полета заедно с името на авиолинията и хотела. Последният е три- или четиризвезден, намира в центъра на дестинацията или има добра връзка с градски транспорт.

Основателите Пау, Феран и Даниел завършват аеронавтика. Идеята се ражда, докато пътуват с влак из Европа. Представят си колко хубаво би било да могат да пътуват по света, без да се налага да планират прекалено. Скоро след създаването онлайн фирмата им печели наградата за млади предприемачи Lanzadera за 2014 г.

Повече на waynabox.com

Когато става въпрос за пътувания, клиентите гледат по-скоро с недоверие на идващия от страна на туристическата агенция "фактор изненада", да не говорим когато е в последния момент. И все пак Waynabox залага именно на неизвестността.

Стартъп компанията предлага "лудории" на фиксирана цена от 150 евро на човек за един уикенд, включваща полет до избрани европейски дестинации и две нощувки хотел. Резервация се прави за минимум двама души. Засега възможните опции са от петък до неделя или от събота до понеделник. Отправните точки до момента са три – Мадрид, Барселона и Малага, но екипът казва: "Работим здравата, за да можете да летите от повече градове."


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    uug1425832587393683 avatar :-|
    Alexander Lukanov

    и изненада :) сайта е само на испански (поне не успях да намеря En бутона.

  • 2
    karik avatar :-?
    karik

    Идеята им е много добра. Насоката към милениъли, които искат да бъдат изненадвани, бързо и без уговорки е много добра. Важното е как ще им предоставят нужното за 150 евро.
    Сайта им е само на испански, понеже към момента този пазар търсят и само там могат да влязат в тази сума.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK