Дестинацията – другия път

Waynabox предлага уикенд за 150 евро. "Уловката" – дестинацията научавате само два дни предварително

Когато става въпрос за пътувания, клиентите гледат по-скоро с недоверие на идващия от страна на туристическата агенция "фактор изненада", да не говорим когато е в последния момент. И все пак Waynabox залага именно на неизвестността.

Стартъп компанията предлага "лудории" на фиксирана цена от 150 евро на човек за един уикенд, включваща полет до избрани европейски дестинации и две нощувки хотел. Резервация се прави за минимум двама души. Засега възможните опции са от петък до неделя или от събота до понеделник. Отправните точки до момента са три – Мадрид, Барселона и Малага, но екипът казва: "Работим здравата, за да можете да летите от повече градове."

Сред дванадесетте възможни дестинации при всяка резервация са Лондон, Париж, Мюнхен, Порто, Бирмингам, Женева, Гран Канария. Безплатно може да бъде отстранена една от тях. Всяка следваща елиминация струва пет евро. Клиентът научава накъде ще лети два дни преди полета заедно с името на авиолинията и хотела. Последният е три- или четиризвезден, намира в центъра на дестинацията или има добра връзка с градски транспорт.

Основателите Пау, Феран и Даниел завършват аеронавтика. Идеята се ражда, докато пътуват с влак из Европа. Представят си колко хубаво би било да могат да пътуват по света, без да се налага да планират прекалено. Скоро след създаването онлайн фирмата им печели наградата за млади предприемачи Lanzadera за 2014 г.

Повече на waynabox.com

Още от Капитал