Козметика: Есенно преброяване
от Капитал
2230
прочитания

Зад осемте главни букви, изписващи името на този аромат, стои една много добра маркетингова концепция – да ухаеш на любимия си... град. Мегаполисът, вдъхновил това малко сладникаво, но някак уютно ухание, разбира се, е Ню Йорк, чиито инициали присъстват както в името на компанията, която го създава, така и в неговото собствено – МYNY. Цветен и плодов, той на пръв поглед се блъска челно с тежката урбанистична природа на сърцето на Америка. Всъщност обаче в дъха му се усеща един друг Ню Йорк – този на малките кооперации с вътрешни дворчета, артистичните галерии, парковете, клубовете и онези малки местенца, които всеки открива за себе си.
Цена: 50 мл – 113 лв.

Който цени He Wood и поне веднъж е имал на етажерката си Potion, няма как да не обърне внимание на Wild. Той носи същата страст към природата и свободата, но уханието е още по-плътно, концентрирано и топло. Това се дължи най-вече на амбъра и смолата в дървесно-ароматната му формула. Самият флакон, обрамчен с черни каишки, напомня за сила, която е "впрегната", а сексуалните намеци тук са си търсени и съвсем в реда на нещата.
Цена: D2 Wild Eau de Toilette 50 мл Natural Spray – 104 лв.

В някои аромати най-красивото е тяхната история. Този е точно такъв. Aprege е първородното ухание, което Жан Ланвин създава през 1927 г. специално за дъщеря си Мари-Бланш като аксесоар към модната колекция, сътворена от майка й и вдъхновена от нея. Éclat d’Arpège се заиграва с мита за създаването на модата и се опитва да го интерпретира сетивно – като ухание. Свежестта му се дължи най-вече на цветната доминанта, приятно освежена с лимонови листа, зелен чай и цветя. Без да има големи претенции, този аромат прилича на любим музикален рефрен, преобразен в нов аранжимент, който те кара тихичко да си го припяваш.
Цена: 114 лв. за 50 мл

Харесвам тази многофункционална маска против стареене и умора, защото върши работа. Съдържа енергизиращ комплекс с екстракт от листа на морска лавандула, който "отключва" скритите сили на самата кожа да се справи с проблемите си. Използва се три пъти седмично, при това стои на лицето само пет минути. Дава почти моментален резултат – по-еластична и свежа кожа, с омекотени линии и здрав тен. Не причинява акне и е подходяща за всеки тип кожа.
Цена: 75 мл – 155 лв.

Обичам всеки продукт, който ми спестява време и дава добри резултати. Това мицеларно мляко събира в едно действията на мицеларната вода и тоалетното мляко, като освен това прави още няколко допълнителни приятни неща. "Улавя" замърсяванията върху кожата и ги изчиства, без да се налага никакво изплакване. Съхранява хидролипидния филм на повърхността на кожата. Успокоява зачервяванията и не предизвиква възпаления.
Цена: 24, 20 лв.

Ако тази марка още нищо не ви говори, ще спомена само, че колекциите й се предлагат в 150 магазина по света, от които 16 са собствени бутици в най-големите градове на световната мода. Зад ароматите на Carven пък отново стои романтична история. През 1957 г. мадам Карвен решила да създаде аромат, който да е достоен за нейния съпруг. Така се появява VÉTIVER - истински шедьовър за своето време. Тази година някогашният любовен жест възкръсва с Carven Pour Homme – ароматното лице на стила Carven в мъжката мода. Като повечето ухания, създадени в подкрепа на модата, и този няма да предизвика революция. Струва си да го пробвате обаче заради добре дозирания букет от грейпфрут, сандалово дърво и ветивер.
Цена: Eau de Toilette Spray 50 мл – 121 лв.

Метафората за жената котка е ужасно изтъркана. Въпреки това обаче луксозен бранд като Cartier стъпва на нея, за да създаде този парфюм и да мултиплицира "котешката природа" във всеки негов детайл – от композицията, през флакона до рекламната кампания. Пантерата е символ за марката още от 1980 г., но в едноименния съвременен аромат тя претендира вече да не е само символ на дивата, неукротима женска същност. Така че уханието е повече ведро и градинско, отколкото потайно и диво. Истината обаче е, че му липсва силен характер и плътно присъствие.
Цена: 180 лв. за 50 мл

Факт е, че напоследък големите имена в парфюмерията търсят истински, натурални и прости ухания. Композициите на парфюмерията тип "конфекция" все повече си приличат и публиката е жадна за естествени аромати така, както предпочита чиста храна и прост начин на живот. Том Форд улавя тази тенденция и предлага на мъжете класически, автентичен аромат на ветивер, комбиниран леко с лимон, бергамот, ирис, босилек и цветчета портокал.
Много добре му се е получило. Цена: 117лв. за 50 мл

Пред всяко творение на Серж Лютенс ставам на крака. Защото зад всяка негова парфюмна идея стои емоция, преживяна история или мисъл. В L'Orpheline тя е много лична. Разказва за личната битка да се намериш, да се самоопределиш и да отстояваш избора си. В ароматната композиция това е представено като непрестанна поредица от дуели – между свежестта на хвойната и тежестта на тамяна; между плодовия дъх и стабилността на дървото; между небрежното ухание на здравец и елегантния дъх на карамфил.
Цена: 194 лв. за 50 мл

Знаете ли кои са Лангерхансовите клетки? Спокойно, и аз не знаех, допреди този продукт да се появи на пазара. В по японски изящния флакон се съдържа магичен лосион, който за пръв път достига до въпросните клетки, регулиращи имунитета на кожата. Така само една капка от него, нанесена непосредствено преди серума или основния крем, е достатъчна да активира "добрите сили" в кожата и да ги впрегне да оправят всичките й малки и по-големи проблеми. Концентратът е подходящ за всеки тип кожа и за всяка възраст.
Цена: 224 лв. за 50 мл
Селекция: Мария Касимова
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Вярно е всеки град има свой аромат,даже бих казала и квартал:)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход