












Над филмите, които ще се излеят в хладните мултиплекси през лятото, тегне печатът на бързата печалба. Което е естествено, защото големите студиа разчитат на горещия сезон за около две трети от годишния си боксофис. И лято 2015 не е подминато от проверените франчайзи, рециклираните сюжети, лесното развлечение за подгонената от жегите непретенциозна публика. Но има и приятни изключения. Миналогодишната китайска "Златна мечка", поредният Уди Алън, сега от Ню Йорк, живите от "Монти Пайтън" накуп в кучешка фантастика на Тери Джоунс, както и Мерил Стрийп в кожен гащеризон на рок певица.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход