Фармацевтичният сектор отново е най-големият рекламен инвеститор в телевизия и преса

През 2018 г. производителите на лекарства без рецепта и хранителни добавки са платили 301 млн. лв. за рекламни клипове

Крем, облекчаващ незабавно усещането за тежест и умора в краката. За по-добър ефект при справянето с разширените вени има и таблетки. И още - сиропи за отслабване, прахчета за преодоляване на пролетната умора, шампоан за по-лъскава и здрава коса и още примамливи предложения, гарантиращи по-добро качество на живот. Дори и да прескачате рекламните блокове на каналите, няма как да не сте забелязали, че те са доминирани от хранителни добавки, лекарства без рецепта и козметични продукти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал