Фармацевтичният сектор отново е най-големият рекламен инвеститор в телевизия и преса
През 2018 г. производителите на лекарства без рецепта и хранителни добавки са платили 301 млн. лв. за рекламни клипове
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Крем, облекчаващ незабавно усещането за тежест и умора в краката. За по-добър ефект при справянето с разширените вени има и таблетки. И още - сиропи за отслабване, прахчета за преодоляване на пролетната умора, шампоан за по-лъскава и здрава коса и още примамливи предложения, гарантиращи по-добро качество на живот. Дори и да прескачате рекламните блокове на каналите, няма как да не сте забелязали, че те са доминирани от хранителни добавки, лекарства без рецепта и козметични продукти.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход