С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 споменавания в статии

Том Еслингер

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Том Еслингер

Том Еслингер работи за развитието на световно ниво на дигиталните решения за Saatchi & Saatchi, като твори от офиса на агенцията в Ню Йорк. Акцентът на работата му пада върху клиенти на мрежата от агенции, интересуващи се от интегрирани решения, стратегии и операции, като най-вече работи с клиентите, базирани в Ню Йорк. Той концентрира усилията си върху креативното развитие
на интегрираните и дигиталните идеи на Saatchi & Saatchi, добавяйки към тях нови разработки и възможности, както и подпомага международните партньорства с най-подходящите криейтив екипи.

Веднага след дипломирането си в Minneapolis College of Art & Design, роденият в Северна Дакота Том става старши лектор и ключов криейтив специалист в една от първите криейтив ориентирани интерактивни медийни програми към училището по дизайн в Уангануи, Нова Зеландия.

Присъединява се към екипа на Saatchi & Saatchi в Уелингтън, Нова Зеландия като дигитален криейтив директор, където започва да създава интерактивни и мобилни решения за Rugby Super12, NZ All Blacks, Telecom и NZ Dairy Foods.

През 2006 г. осъществява партньорство с Hyperfactory, което включва мобилни криейтив и технически идеи за пет ключови Saatchi & Saatchi офиса, създаващи решения за Toyota, Lexus, Procter & Gamble и новозеландските пивоварни.

По време на работата си в Saatchi & Saatchi, Том също така е осъществил редица проекти в областта на социалните медии, мобилните решения, разширената реалност, както и игри за Toyota, Burton Snowboards, Coca-Cola, T-Mobile, Lexus, Visa, Sony Ericsson, Heineken, Novartis, Adidas, Cadbury и Procter & Gamble.

От 2002 г. е част от международния криейтив съвет на Saatchi & Saatchi и сега ръководи също така стажантската програма на Miami Ad School към Saatchi & Saatchi в Лондон.

Том е дългогодишен победител от Cannes Lion за външна, кибер, медийна, директна и уеб реклама, както и за мобилни решения. През 2012 г. Том ще стане първият президент на новооснования Mobile Lions фестивал в резултат на председателстването си през 2007 г. на Cyber Lions. Това ще бъде четвъртото му участие в жури в Кан, след тези през 2002 г. на Cyber фестивала и през 2006 г.

Том живее в Ню Йорк с кучето си, много комикси и сноуборди, които ползва навсякъде, където има сняг и презарежда батериите си в изцяло соларната си къща на острова Грейт Бариер, Нова Зеландия.

През целия си живот, Том е обичал типографията и създава шрифтове в продължение на вече почти 20 години. Работите му се появяват в списание RayGun, The End of Print и CSA Archive/Design. Шрифтовете му са използвани в проекти за Swatch, Sega, Toyota, Levi’s, Warner Brothers, Urban Outfitters и Burton Snowboards.

Профил в LinkedIn - http://uk.linkedin.com/in/tomeslinger

Официален сайт - http://www.tomeslinger.com/


10 от 10 резултата за Том Еслингер

5 окт 2012 Мария Манолова
<b>Том</b> <b>Еслингер</b>: Успешният мобилен маркетинг е полезен,  ...
// Медиа и реклама /

Том Еслингер: Успешният мобилен маркетинг е полезен, ...

"Хората обичат историите", категоричен е Том Еслингер. Затова снимките, видеото, игрите и4332 прочитания

1 окт 2012 Мария Манолова
"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."
// Медиа и реклама /

"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."

директор на Saatchi and Saatchi Том Еслингер. Той отговаря за дигиталната продукция3307 прочитания

30 сеп 2012 Юлиян Арнаудов
Digital|K на втора степен
// Технологии и наука /

Digital|K на втора степен

водещи онлайн маркетинг компании като Том Еслингер от Saatchi&Saatchi и ръководители3135 прочитания

24 сеп 2012 Андриан Георгиев
Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
// Технологии и наука /

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да 6462 прочитания

23 сеп 2012 Андриан Георгиев
We Аll Live In A Digital World
// Технологии и наука /

We Аll Live In A Digital World

стоят усилията на екипа на Том Еслингер, глобалният дигитален творчески дирекор на3550 прочитания

14 сеп 2012 Андриан Георгиев
Отново на училище
// Технологии и наука /

Отново на училище

агенция. Успяхме да убедим трима. Том Еслингер, глобалният дигитален лидер на Saatchi7286 прочитания

17 авг 2012 Андриан Георгиев
Пумата се готви за скок
// Технологии и наука /

Пумата се готви за скок

Баснайт на сцената ще излязат Том Еслингер, глобален дигитален лидер на Saatchi7381 прочитания

25 юли 2012 Андриан Георгиев
Билет за Digital|K: 0 лв.
// Технологии и наука /

Билет за Digital|K: 0 лв.

в Twitter и Facebook. Лекторите:Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi5953 прочитания

20 юли 2012 Андриан Георгиев
Второ ниво
// Технологии и наука /

Второ ниво

в Twitter на @digitalkcon. Лекторите:Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi4906 прочитания

14 юли 2012 Капитал
<b>Том</b> <b>Еслингер</b>
// Личности /

Том Еслингер

в Ню Йорк. Том Еслингер работи за развитието на световно7216 прочитания

    Португалският инвеститор в българско стъкло

    До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

    ПИК-ът на отровената среда

    Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

    "Шпионският" скандал: 17 мига от есента

    Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

    Ковачки цапа, всички му плащат

    Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

    Софийската Индиана Джоунс

    Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

    Разходка в Прага

    Бира, трева и музеи. Из града, който "те сграбчва за реверите и не те пуска да си отидеш"