С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
10 споменавания в статии

Джей Баснайт

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Джей Баснайт

Джей Баснайт е директор дигитални стратегии в PUMA. Той отговаря за международния бранд маркетинг и глобалната електронна търговия в компанията.

Джей работи върху дизайна и развитието на PUMA.com, мобилната стратегия на компанията и присъствието на PUMA в социалните медии.

Работата му включва създаването на оптимизирани решения за управлението на дигиталния маркетинг на глобално и локално ниво и онлайн и офлайн подкрепата на различни търговски инициативи.

Джей е бивш бизнес анализатор в CSN Stores.

Профил в LinkedIn - http://www.linkedin.com/in/jaybasnight

Профил в Twitter - https://twitter.com/jaybasnight

Официален сайт - http://jaybasnight.com/

8 от 8 резултата за Джей Баснайт

1 окт 2012 Мария Манолова
"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."
// Медиа и реклама /

"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."

върху бельото, ако щете," коментира Джей Баснайт, директор "Дигитални стратегии" в Puma3309 прочитания

24 сеп 2012 Андриан Георгиев
Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
// Технологии и наука /

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да 6465 прочитания

23 сеп 2012 Андриан Георгиев
We Аll Live In A Digital World
// Технологии и наука /

We Аll Live In A Digital World

маркетинг директор на Audi, и Джей Баснайт, глобалният онлайн стратег на Puma3553 прочитания

14 сеп 2012 Андриан Георгиев
Отново на училище
// Технологии и наука /

Отново на училище

промени начина, по който шофираме.Джей Баснайт от Puma ще представи своята7287 прочитания

17 авг 2012 Андриан Георгиев
Пумата се готви за скок
// Технологии и наука /

Пумата се готви за скок

предложите награда като стимул", съветва Джей Баснайт.Запитан как глобален бранд като7382 прочитания

25 юли 2012 Андриан Георгиев
Билет за Digital|K: 0 лв.
// Технологии и наука /

Билет за Digital|K: 0 лв.

криейтив директор на Saatchi&Saatchi, Джей Баснайт, директор дигитални стратегии в Puma5957 прочитания

20 юли 2012 Андриан Георгиев
Второ ниво
// Технологии и наука /

Второ ниво

страната на клиентите ще разкаже Джей Баснайт, директор дигитални стратегии в Puma4908 прочитания

14 юли 2012 Капитал
<b>Джей</b> <b>Баснайт</b>
// Личности /

Джей Баснайт

Джей Баснайт е директор дигитални стратегии в 5622 прочитания

    ПИК-ът на отровената среда

    Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

    Експериментът Бобов дол

    В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

    Ковачки цапа, всички му плащат

    Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

    Как започва вносът на боклуци в България

    Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

    20 въпроса: Ралица Петрова

    Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

    Кино: "То: Част втора"

    Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг