С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 споменавания в статии

Еду Поу

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Еди Поу

Вече над 4 и половина години Еду е отговорен за рекламната стратегия на клиенти като Electronic Arts, Nokia, BASF и Wyborowa. Преди да се присъедини към W + K, Еду е част от интерактивния екип на Crispin Porter + Bogusky, обявена за най-добра интерактивна агенция на рекламния фестивал в Кан през 2007 г. Еду е бил творчески директор в DoubleYou Барселона и Мадрид, печелейки награди на най-добрите международни рекламни фестивали, включително няколко One Show молива и на голямата награда на фестивала в Кан през 2004 г.

Роден в малък град близо до Барселона, Еду никога не е мислел, че работата му ще му позволи да живее на места като Маями, Боулдър или Амстердам, да е жури на фестивали в Ню Йорк или Лондон, или да участва като лектор на събития на места, толкова различни, като Понтеведра или Сантяго де Чили. Но той също така не си е и представял, че любимия му футболен отбор, Барселона, ще спечели шест титли в рамките на една година.

Профил в LinkedIn - http://nl.linkedin.com/in/edupou

Профил в Twitter - https://twitter.com/edupou


8 от 8 резултата за Еду Поу

1 окт 2012 Мария Манолова
"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."
// Медиа и реклама /

"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."

на Wieden+Kennedy в Амстердам Еду Поу. Според него работата на дигиталния3309 прочитания

24 сеп 2012 Андриан Георгиев
Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
// Технологии и наука /

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да 6465 прочитания

23 сеп 2012 Андриан Георгиев
We Аll Live In A Digital World
// Технологии и наука /

We Аll Live In A Digital World

дигиталния маркетинг, ще участват още Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy3553 прочитания

14 сеп 2012 Андриан Георгиев
Отново на училище
// Технологии и наука /

Отново на училище

се бориха над хиляда претендента.Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy7287 прочитания

17 авг 2012 Андриан Георгиев
Пумата се готви за скок
// Технологии и наука /

Пумата се готви за скок

дигитален лидер на Saatchi & Saatchi, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy7382 прочитания

25 юли 2012 Андриан Георгиев
Билет за Digital|K: 0 лв.
// Технологии и наука /

Билет за Digital|K: 0 лв.

, директор дигитални стратегии в Puma, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy5957 прочитания

20 юли 2012 Андриан Георгиев
Второ ниво
// Технологии и наука /

Второ ниво

директор на Wieden+Kennedy, Амстердам, Еду Поу и Мириам Хийли, технологичен директор4908 прочитания

14 юли 2012 Капитал
<b>Еду</b> <b>Поу</b>
// Личности /

Еду Поу

над 4 и половина години Еду е отговорен за рекламната стратегия5897 прочитания

    Новият играч в медийната реклама

    Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

    ПИК-ът на отровената среда

    Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

    Как започва вносът на боклуци в България

    Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

    Училище в облака

    Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

    Софийската Индиана Джоунс

    Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

    Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

    Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език