С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 споменавания в статии

Еду Поу

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Еди Поу

Вече над 4 и половина години Еду е отговорен за рекламната стратегия на клиенти като Electronic Arts, Nokia, BASF и Wyborowa. Преди да се присъедини към W + K, Еду е част от интерактивния екип на Crispin Porter + Bogusky, обявена за най-добра интерактивна агенция на рекламния фестивал в Кан през 2007 г. Еду е бил творчески директор в DoubleYou Барселона и Мадрид, печелейки награди на най-добрите международни рекламни фестивали, включително няколко One Show молива и на голямата награда на фестивала в Кан през 2004 г.

Роден в малък град близо до Барселона, Еду никога не е мислел, че работата му ще му позволи да живее на места като Маями, Боулдър или Амстердам, да е жури на фестивали в Ню Йорк или Лондон, или да участва като лектор на събития на места, толкова различни, като Понтеведра или Сантяго де Чили. Но той също така не си е и представял, че любимия му футболен отбор, Барселона, ще спечели шест титли в рамките на една година.

Профил в LinkedIn - http://nl.linkedin.com/in/edupou

Профил в Twitter - https://twitter.com/edupou


8 от 8 резултата за Еду Поу

1 окт 2012 Мария Манолова
"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."
// Медиа и реклама /

"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."

на Wieden+Kennedy в Амстердам Еду Поу. Според него работата на дигиталния3397 прочитания

24 сеп 2012 Андриан Георгиев
Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
// Технологии /

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да 6581 прочитания

23 сеп 2012 Андриан Георгиев
We Аll Live In A Digital World
// Технологии /

We Аll Live In A Digital World

дигиталния маркетинг, ще участват още Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy3667 прочитания

14 сеп 2012 Андриан Георгиев
Отново на училище
// Технологии /

Отново на училище

се бориха над хиляда претендента.Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy7470 прочитания

17 авг 2012 Андриан Георгиев
Пумата се готви за скок
// Технологии /

Пумата се готви за скок

дигитален лидер на Saatchi & Saatchi, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy7477 прочитания

25 юли 2012 Андриан Георгиев
Билет за Digital|K: 0 лв.
// Технологии /

Билет за Digital|K: 0 лв.

, директор дигитални стратегии в Puma, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy6033 прочитания

20 юли 2012 Андриан Георгиев
Второ ниво
// Технологии /

Второ ниво

директор на Wieden+Kennedy, Амстердам, Еду Поу и Мириам Хийли, технологичен директор5003 прочитания

14 юли 2012 Капитал
<b>Еду</b> <b>Поу</b>
// Личности /

Еду Поу

над 4 и половина години Еду е отговорен за рекламната стратегия6023 прочитания

    Още от Капитал
    Фокусът с цените на тока

    Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

    10 мита за еврото

    Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

    Нов цигарен връх

    Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

    Отчети това

    Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

    Календар и домашно кино

    По-интересните събития от уикенда и седмицата

    Моя страна, моя Южна Корея

    Кратък гид към корейската нова вълна в киното