Вестник Капитал
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Вестник Капитал

Вестник Капитал

Петя Райковска
154812 прочитания

© Капитал


Вестник "Капитал" е най-влиятелният икономически седмичник в България, предназначен за хората, които взимат решения. 

Всяка събота той предоставя на читателите си ясна, съдържателна и проверена бизнес информация, изчерпателен и независим политически анализ, разследвания на всички обществено значими теми.  

"Капитал" е създаден през 1993 година и мисията му е да показва и обяснява не само какво се случва, а и защо се е случило и още по важното – какво предстои. Вестникът следва принципите на качествената журналистика, етичните стандарти и отговорността спрямо читателите. 

Тиражът на "Капитал" е 28 – 35 000 броя, като според проучване на аудиторията на вестника, проведено през 2006 година всеки брой се чете средно от 4 души. 90% от абонатите на вестника (между 7 500 и 10 000) са фирми. 

Вестник "Капитал" се печата в печатница "Дружба".

Аудиторията на "Капитал" са икономически активни читатели с висше образование, по-голямата част от които са квалифицирани специалисти, собственици или съдружници във фирми. За всички тях седмичникът е обективната и престижна медиа, която им дава обективна бизнес информация и задълбочени и изчерпателни анализи. 

Сред специализираните рубрики на "К1 Капитал" и "К2 Бизнес" са: "Компании", "Технологии", "Предприемач", "Медиа и реклама", "Финанси", "Имоти", "Пазари", "Моят Капитал". 

"К3 Кариери" е частта за мениджмънт, човешки ресурси, пазар на труда и надграждащо образование.

"Капитал Light" – е седмичното списание за свободното време и стил на живот. 

През годината "Капитал" издава 24 полезни и практични специални издания като "Капитал Авто", "HomeStyle", "Банки и финанси", "Телекомуникации", "IT Софтуер", "Книгопоща" и други.

През Март 2006 вестникът минава през сериознен редизайн, който разделя основното тяло на три части. Новата визуална идентичност на Капитал се извършва едновременно с развитието на редакционното съдържание, като прави информацията по-достъпна, допълва я с повече графики и снимки. 

"Капитал" е обявен за "Супербранд" за 2006 г. и за "Бизнес Супербранд" за 2007-2008 г.

Вестник "Капитал" е най-влиятелният икономически седмичник в България, предназначен за хората, които взимат решения. 

Всяка събота той предоставя на читателите си ясна, съдържателна и проверена бизнес информация, изчерпателен и независим политически анализ, разследвания на всички обществено значими теми.  


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK