Дигитална полица

Технологиите бавно навлизат в застрахователния сектор в България, но засега все още е трудно да се говори за insuretech вълна

Все пак изглежда, че потребителите в страната имат интерес към такъв вид услуги. Доказателство за това е навлизането на иншуртех компании, макар и да се броят на пръсти.
Все пак изглежда, че потребителите в страната имат интерес към такъв вид услуги. Доказателство за това е навлизането на иншуртех компании, макар и да се броят на пръсти.
Все пак изглежда, че потребителите в страната имат интерес към такъв вид услуги. Доказателство за това е навлизането на иншуртех компании, макар и да се броят на пръсти.
Все пак изглежда, че потребителите в страната имат интерес към такъв вид услуги. Доказателство за това е навлизането на иншуртех компании, макар и да се броят на пръсти.

Развитието на технологиите промени осезаемо класическите банкови услуги и разплащания. Финтех секторът продължава да е един от най-динамичните и постоянно да лансира нови предложения, които да са в полза на потребителите. Тази революция обаче се случва с далеч по-бавни темпове в по-консервативния застрахователен сектор. Тенденцията като цяло е глобална и за разлика от сферата на разплащанията финансовата търговия и банковите услуги, където новите модели постоянно навлизат, то при застрахователните услуги е малко по-различно.

Големите играчи на пазара в България също действат особено предпазливо, когато става въпрос за технологични иновации в сектора. Нови и млади в тази сфера също рядко се появяват на картата. Засега по-скоро може да се говори за дигитализация на застрахователните услуги, отколкото за предлагане на някакви нови и разбиващи подривни модели в сектора в страната. Все пак навлизането в технологичната епоха е положителен знак.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал