Значението на корпоративната мисия
Инвеститорите могат да научат много за целите на една компания от нейния проспект за борсово листване


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
"Ние сме компания, ангажирана да въздейства максимално на света. Нашата мисия е да възвисим световното съзнание." Началото на проспекта за първичното публично предлагане на WeWork през 2019 г., изглежда, потвърждава най-лошото, което може да се случи с очертаване на мисията на една компания. Хората седят в една стая и сериозно обсъждат разликите между тяхната цел, тяхната визия и тяхната мисия. Сред белите дъски и има и бутилки комбуча. Получават се безсмислици.
Но дори глупостта има значение. За инвеститорите в млади компании мисията изпраща полезни сигнали. Тя формулира какво прави една фирма и дава насоки къде са нейните приоритети. Тази информация е от още по-голямо значение, когато учредителите упражняват огромно право на глас. В крайна сметка проспектът на WeWork помогна да се издигне съзнанието на инвеститорите, че компанията за недвижими имоти не е на правия път. А в резултат WeWork премахна както мисията си, така и шефа си.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.