"Фешън съплай" ще прави модна експанзия с финансиране от борсата за 4 млн. лв.
Дружеството от текстилния сектор планира публично предлагане на BEAM


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- "Фешън съплай", компания от текстилната индустрия, ще се опита да набере 4 млн. лева от инвеститори, за да финансира растежа си
- Целта на компанията е закупуването на нова автоматизирана система за производство, стартирането на собствен бранд и преминаването към по-зелена енергия
- Благоевградската фирма регистрира приходи над 12 млн. лева преди ковид, като успява да остане печеливша по време на пандемията
Компанията от текстилната индустрия "Фешън съплай" (Fashion Supply) е поредната, която планира да набира капитал от сегмента за растеж на фондовата борса BEAM. Базираната в Благоевград шивашка фабрика се цели в 4 млн. лв., с които да си помогне за разширяване на производството и експанзия в чужбина. "Дружеството се нуждае от допълнителни средства за разрастване на своя бизнес", пише в документ през април едноличният собственик на "Фешън съплай" Димитър Стойков, като според него най-добрият начин за набирането на средства е чрез IPO на BEAM. Според документа, публикуван в Търговския регистър, компанията смята да предложи 651 хил. обикновени акции с номинална стойност 1 лв. и емисионна стойност 6.5 лв. Прагът за успех е записването на поне 500 хил. акции. Към момента няма точна дата за начало на предлагането
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Това не го разбрах:
"През 2018 г. фирмата е закупил нови терени и започва да изгражда втора производствена база. Поради което печалбите спадат. "
Новите терени следва да се заприходят като ДМА, а изграждането на производствена база като ДМА в строеж. Тези две пера нямат отношение към счетоводната печалба на фирмата и не следва да бъдат обяснение за нейното намаляване.
Можеше да ги питате и други интересни неща като каква е конкуренцията в сектора, какви са предимствата и недостатъците на модните фирми да аутсорстват производството си и как смятат да реализират собствената си марка.
Особено последното има много какво да се нищи. Появяват се все по-разнообразни модели подобен тип компании да реализират продукцията си до крайния клиент.
До коментар [#1] от "Rational":
Грешката е коригирана.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.