20 въпроса: Кремена Кунева
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

20 въпроса: Кремена Кунева

20 въпроса: Кремена Кунева

Кунева е съоснователка на кампанията #ЗАДОБРОТО, която събра значителни суми за борбата срещу пандемията

3831 прочитания

© Васил Германов


Кремена Кунева управлява "Релийз" ЕООД - една от големите компании на българския пазар за оперативен лизинг на автомобили, и е финансов директор в "Ауто Франс 3000". С доброволчество и дарителство се занимава активно от миналата година след първия й сблъсък с детска държавна болница покрай малката й дъщеря - "невероятни лекари и сестри и безобразна материална база и оборудване". В рамките на няколко месеца към Кремена Кунева се присъединяват и други, които споделят желанието й да помогне и заедно успяват да ремонтират и дооборудват с медицинска техника две отделения в столичната Педиатрия. Започват и основен ремонт на отделение в Инфекциозна клиника към УМБАЛ "Св. Георги" в Пловдив.

Кремена Кунева и останалите доброволци, създават групата #ЗАДОБРОТО кампания #bgcovid-19 във Facebook, където бързо се включват нови хора и вече са над 7000. За три седмици събират повече от половин милион лева, купуват 10 респиратора, много медицинска техника и десетки хиляди предпазни материали и консумативи за повече от 120 болници в страната. Роди се невероятната идея за производството на 3D шлемове. И към момента благодарение на дарители и стотици доброволци са произведени над 12 000 шлема за две седмици.

Повечето от тях вече са изпратени по болнични заведения. Организират и хора, които са склонни да дават жилищата ли си или хотели на медицински специалисти, били в пряк контакт с коронавируса, които не желаят да поставят семействата си в риск. Според Кремена най-големият успех на кампанията е "заразяването с добро" на много хора и подкрепата - не само материална, а и психологическа, която цялата кампания оказва на стотиците медици.

Не харесвам определенията в тяхната еднозначност. Мога да бъда много неща едновременно в зависимост от необходимостта - може би мултифункционален.

Балансът във Вселената.

Моментът, в който взимам дъщеря си от градина след работа.

Да поддържаш духа и мотивацията на екип, който след това може да направи чудеса заедно.

На 5 не знам, на 3-годишната ми дъщеря обяснявам, че мама се опитва да работи и да помага, така че светът да стане по-добро и забавно място.

С хубаво кино, музика, книги, пътувания със семейството ми и приятелите ми.

Несправедливостта.

Стивън Хокинг, Стив Джобс, всяка майка, която отглежда дете с увреждания.

Проницателността.

Прекалената си чувствителност.

Да мога да давам суперсили на други, които могат да използват само за да правят добро, да лекуват и да правят света по-добро място за живеене.

Детска книжка/телефон.

Facebook, Instagram, Google.

В къща на плаж с целогодишна температура на въздуха около 25 - 27 градуса.

"Бегуни" на Олга Тукарчук.

В себе си.

"Какво друго остава, освен животът да се използва за вършенето на добро след добро, като се свързват тъй, че помежду им да не остава дори най-малко разстояние." (Марк Аврелий)


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK