Духът на кампанията THE WALKERS отразява моя творчески стремеж

Духът на кампанията THE WALKERS отразява моя творчески стремеж

Носителят на "Оскар" Ейдриън Броуди в партньорство с Johnnie Walker за насърчаването на положителна промяна в Източна Европа

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1743 прочитания

Ейдриън Броуди печели наградите "Оскар" и "Сеза̀р" в категорията "най-добър актьор" за ролята си по истинския живот на преживелия Холокоста Владислав Шпилман във филма на Роман Полански "Пианистът", превръщайки се в най-младия и досега носител на "Оскар" в тази категория. Представянето му носи и почести за най-добър актьор от Националното общество на филмовите критици и Бостънското общество на филмовите критици, както и номинации за "Златен глобус", наградите на Гилдията на филмовите актьори и BAFTA.

Преди всичко искаме да споменем новия филм The French Dispatch - брилянтен е! Какво можете да ни споделите за това ваше преживяване?

Благодаря ви, филмът наистина е уникален и много забавен. Това е четвъртият проект, по който работим заедно с Уес Андерсън. Обичам Франция, затова възможността да снимам отново там, а и самата премиера на филма в Кан тази година, беше истинско удоволствие.

Последните години бяха доста тежки за всички. Как се промени за вас работният процес в тези безпрецедентни времена?

Времето стана още по-ценно. Аз обожавам чувството да бъда въвлечен в творческия процес, затова сега, когато отивам на работа, изпитвам още по-силно чувство на благодарност, че мога да продължавам да правя това, което обичам.

Вие участвате в новата кампания на Johnnie Walker. Защо?

Харесвам Johnnie Walker както като продукт, така и като марка. Мисля, че подходът им е вдъхновяващ и намирам техния стремеж към съвършенство за близък до себе си. Смятам, че трябва да сме упорити и да си проправяме път напред, да останем свързани помежду си и да преследваме страстите си, да продължаваме да вървим напред.

А какви напитки предпочитате, само уиски ли?

Фен съм на качествените питиета като Johnnie Walker Black Label, но като цяло обичам да поддържам бара си добре зареден.

Казвате, че успехът и прогресът са важни за вас, но кой е човекът, който ви вдъхновява повече от всички останали?

Продължавам да бъда най-силно повлиян от своите майка и баща, които работят неуморно и винаги са ме окуражавали да бъда верен на себе си и да имам големи мечти.

Как прекарахте локдауна?

Прекарах време с любимите си хора, но също имах късмета да мога да работя по няколко страхотни проекта. Бях половин година в Канада, където участвах в снимките на готически сериал на ужасите, наречен CHAPELWAITE, по романа на Стивън Кинг "Сейлъмс лот". Също така завърших редактирането и композирането на музиката за филма CLEAN, на който съм съавтор, и порисувах малко.

Липсваха ли ви пътуванията?

Доста привикнах към пътуванията през годините, затова и много ми липсваше чувството за това колко достъпен беше целият свят. В известен смисъл тази промяна ми помогна да оценя още повече любовта си към пътуването и общуването с приятелите ми в чужбина.

Наложи ви се да кажете "наздраве" на толкова много езици по време на снимките на THE WALKERS. Кой език се оказа най-труден за вас?

Всъщност се насладих на предизвикателството да вдигна тост към света на толкова много различни езици!

Кои свои нови страсти открихте през последните месеци, живеейки при тези безпрецедентни обстоятелства?

Това време възроди любовта ми към музиката и правенето на музика и това е част от нещата, които истински ме развълнуваха в тази кампания. Удоволствие беше да допринеса с музиката си и да се предизвикам дотолкова, че дори да изпея мелодията във видеото.

Смисълът в кампанията THE WALKERS е идеята за преодоляването на границите в името на обществения интерес, съзиданието чрез смелост, отличителност, иновативност, предизвикателства и авантюризъм. Какъв мислите, че е правилният път напред?

Мисля, че духът на кампанията отразява моя творчески стремеж, това как обичам да предизвиквам себе си в творчески аспект и да преодолявам границите.

Считат ви за модна икона. Сега, когато все по-малко хора се контят за работа или за среща с приятели и стиловите норми се променят, имате ли някакви модни съвети за нашата публика?

Стилът е лично отражение на това, което сте и което чувствате. Не смятам, че обезателно трябва да бъде налаган от някакви течения, а че е въпрос на собствен избор.
Johnnie Walker е скоч уиски марка номер едно в света (IWSR 2019), харесвана от хората в над 180 страни по света. От основаването й преди 200 години от John Walker и до днес, мастърблендърите на марката винаги са преследвали вкус и качество над всичко останало. Днешното портфолио от награждавани уискита на марката включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years and Blue Label. Заедно те съставляват продажби от над 19 милиона каси годишно (IWSR, 2018), превръщайки Johnnie Walker в най-популярната скоч уиски марка в света.

Ейдриън Броуди печели наградите "Оскар" и "Сеза̀р" в категорията "най-добър актьор" за ролята си по истинския живот на преживелия Холокоста Владислав Шпилман във филма на Роман Полански "Пианистът", превръщайки се в най-младия и досега носител на "Оскар" в тази категория. Представянето му носи и почести за най-добър актьор от Националното общество на филмовите критици и Бостънското общество на филмовите критици, както и номинации за "Златен глобус", наградите на Гилдията на филмовите актьори и BAFTA.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Капитал: Light

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.

Още от Капитал